Welk hoesje gaat het over?Dat hoesje past langs geen kanten . ... weeral aanpassen ... gelukkig nog tijd tot morgenavond ...
Welk hoesje gaat het over?Dat hoesje past langs geen kanten . ... weeral aanpassen ... gelukkig nog tijd tot morgenavond ...
Zou jij niet eens in bed kruipen, nu?Alles gepakt voor het weekend, bus zit wederom weer afgeladen vol met oa. 60 liter benzine, slicks, gereedschap, stoel, kledeing, matras en dekbed, extra remmen (blokken /schijven) De tank van de bus zit vol, 33 op de trailer aan gekoppeld
telefoon opgeladen, eten en drinken in de koelbox(12V) dus van mij mag het zaterdag ochtend 5:05/515 zijn dan gaat de hele zooi op weg naar Zandvoort
mensen ik heb er zin an
Eerst wel alles ff dubbeltsjekke heZou jij niet eens in bed kruipen, nu?Alles gepakt voor het weekend, bus zit wederom weer afgeladen vol met oa. 60 liter benzine, slicks, gereedschap, stoel, kledeing, matras en dekbed, extra remmen (blokken /schijven) De tank van de bus zit vol, 33 op de trailer aan gekoppeld
telefoon opgeladen, eten en drinken in de koelbox(12V) dus van mij mag het zaterdag ochtend 5:05/515 zijn dan gaat de hele zooi op weg naar Zandvoort
mensen ik heb er zin an
nog 10 minuutjes en dan gaat ik ff douchen en pittenZou jij niet eens in bed kruipen, nu?Alles gepakt voor het weekend, bus zit wederom weer afgeladen vol met oa. 60 liter benzine, slicks, gereedschap, stoel, kledeing, matras en dekbed, extra remmen (blokken /schijven) De tank van de bus zit vol, 33 op de trailer aan gekoppeld
mensen ik heb er zin an