Is dat wel echt een lucht inlaat? Lijkt nogal veel op de Montreal deuk en die is naar ik meen harstikke dicht.Kan iemand deze gele Bert? Ik kwam deze gisteren tegen bij de ZZF rally in Rotterdam.
Beetje rare knakker achter het stuur (ain,t we all).
Wist helemaal "niets" te vertellen over deze bak. Zelfs niet welk blok hierin lag.
Hij had hem pas zo gekocht en zich er verder nog niet in verdiept
Was er erg benieuwd naar omdat de Bert voorzien was van een extra koeling inlaat op de motorkap en voorzien was van side pipe,s
Klik Hier maar eens.Alle specs in 1 overzicht.Hij heeft i.i.g. te koop gestaan op de site van Alfaholics.Kan iemand deze gele Bert? Ik kwam deze gisteren tegen bij de ZZF rally in Rotterdam.
Wist helemaal "niets" te vertellen over deze bak. Zelfs niet welk blok hierin lag.
Was er erg benieuwd naar omdat de Bert voorzien was van een extra koeling inlaat op de motorkap en voorzien was van side pipe,s
Is dit de auto van Gerben? Volgens mij wel, toch? Blijft een ontzettend dikke bak! Jaloersmakend. Zo'n lekkere 3.0 V6 erin en dan ook nog op LPG! Ben je geen € 110,- kwijt per tankbeurt
In de buurt van Houten,.
Yep, dat was hem, nu dus te zien in NL.Kan iemand deze gele Bert? Ik kwam deze gisteren tegen bij de ZZF rally in Rotterdam.
Klik Hier maar eens.Alle specs in 1 overzicht.Hij heeft i.i.g. te koop gestaan op de site van Alfaholics.