Is dit de auto van Gerben? Volgens mij wel, toch? Blijft een ontzettend dikke bak! Jaloersmakend. Zo'n lekkere 3.0 V6 erin en dan ook nog op LPG! Ben je geen € 110,- kwijt per tankbeurt
In de buurt van Houten,.
Ja,...
Is dit de auto van Gerben? Volgens mij wel, toch? Blijft een ontzettend dikke bak! Jaloersmakend. Zo'n lekkere 3.0 V6 erin en dan ook nog op LPG! Ben je geen € 110,- kwijt per tankbeurt
In de buurt van Houten,.
ik heb de gehele karavaan voorbij zien komen. Inclusief de geel zwarte Bert met sitepipe.Yep, dat was hem, nu dus te zien in NL.Kan iemand deze gele Bert? Ik kwam deze gisteren tegen bij de ZZF rally in Rotterdam.
Beetje rare knakker achter het stuur (ain,t we all).
Wist helemaal "niets" te vertellen over deze bak. Zelfs niet welk blok hierin lag.
Hij had hem pas zo gekocht en zich er verder nog niet in verdiept
Klik Hier maar eens.Alle specs in 1 overzicht.Hij heeft i.i.g. te koop gestaan op de site van Alfaholics.
Brute bak hoor !!!!!
Dan moet we elkaar gezien hebben, en misschien zelfs geproken.Tijdens de najaarsrit van de Deurnse Oldtimer Club:
Gesproken heb ik bijna niemand, ik was nauwelijks wakker maar zat links achterin de "Brun Scarabee" CX incognito te wezenDan moet we elkaar gezien hebben, en misschien zelfs geproken.Tijdens de najaarsrit van de Deurnse Oldtimer Club:
Ik rij in de ivoor-witte Spider drie auto's voor je!
Next time!Gesproken heb ik bijna niemand, ik was nauwelijks wakker maar zat links achterin de "Brun Scarabee" CX incognito te wezenDan moet we elkaar gezien hebben, en misschien zelfs geproken.Tijdens de najaarsrit van de Deurnse Oldtimer Club:
Mooie Spider!
Yup een Pallas & ik zie 'm elk weekend. Heerlijk ongecompliceerde autoNext time!Gesproken heb ik bijna niemand, ik was nauwelijks wakker maar zat links achterin de "Brun Scarabee" CX incognito te wezenDan moet we elkaar gezien hebben, en misschien zelfs geproken.
Mooie Spider!
CX, wel een fijne auto om je (met een kater??) rond te laten rijden
Volgens mij was het een luxe, pallas of zoiets? Je ziet ze iig niet veel meer.
Mestkeverbruin?"Brun Scarabee"
Ach ja, fransen ook. Ze eten slakken.Mestkeverbruin?"Brun Scarabee"
Volgens mij is de nieuwe Opel Adam in een bruine tint te krijgen die 'A star is brown' heetMestkeverbruin?"Brun Scarabee"
I.d.d, je verzint het nietMestkeverbruin?"Brun Scarabee"
Tomolino : Gisteravond rond een uurtje of half acht een stukje pittig opgereden met een 159, kon niet zien wat voor een motorisering hij had.
Was tussen Dalfsen en Ommen.
Gevalletje "what's in a name" en nog afgezien daarvan, mestkevers zijn gewoon zwart bij mijn weten.I.d.d, je verzint het nietMestkeverbruin?"Brun Scarabee"
Ik heb het even opgezocht en ja hoor die kleur bestaat! Er is bij Opel of iemand met gevoel voor humor of iemand die verschrikkelijk onbenullig is. Of vermoedelijk beide, een die het verzonnen heeft en iemand die het goedgekeurd heeft.Volgens mij is de nieuwe Opel Adam in een bruine tint te krijgen die 'A star is brown' heetMestkeverbruin?"Brun Scarabee"