Ik weet dat hij de auto uit een advertentie van de Telegraaf heeft gekocht voor een appel en een ei.
Is wel jaren geleden en ik geloof in 'sGraveland bij Hilversum.
Chassisnummer zal ik wel krijgen ,maar kan ff duren.
Dit is wel een Zaagje hoor, Han... een Flavia Sport Zagato Injectie die Joop heeeeeeeeeeeel lang heeft gehad... ik denk minstens 15 jaar. Zie dat ie in 2011 opnieuw te naam gesteld is (dus waarschijnlijk verkocht).Dit zijn geen Zagato's !! Maar even een voorbeeld, ben ooit op bezoek geweest aldaar, wist niet wat ik zag op oldtimer gebied, weer een snoepwinkel erbij,.!!
Er is wat onduidelijkheid over deze auto... door de tekst had ik aangenomen dat dit nummer 1800032 was... om er later op gewezen te worden dat het 1800031 schijnt te zijn...http://www.subito.it/auto/alfa-romeo-ju ... 251176.htm
Apart kleurtje. Heb 't al eens eerder gezien op een JZ, maar is wel weer eens wat anders dan het eeuwige rood.
Ja, is inderdaad een prototype... of misschien zelfs beter gezegd, HET prototype want volgens mij was er maar eentje die steeds weer aangepast werd.Jack,
Kwam deze TZ1 tegen met andere neus en Ti Super-velgen. is dit een prototype ofzo?