Dit was je kans, heeft heel kort te koop gestaan in "de gemeenschappelijke weide" bij Emmen bij een handelaar aldaar:Mijn ultieme droomauto...
Koen
Dit was je kans, heeft heel kort te koop gestaan in "de gemeenschappelijke weide" bij Emmen bij een handelaar aldaar:Mijn ultieme droomauto...
Koen
Ik ken hem niet van internet maar ik heb dit karretje 3 jaar geleden in de UK uitvoerig bekeken.Zaag, die ken ik wel hoor van internet. Een mede Montecarlo eigenaar hier in de buurt heeft ook een Alfa V6 erin, ziet uit alsof het er voor bedoeld is en is maakbaar met een juiste mix van onderdelen uit de Fiat/Alfa/Lancia rekken zoals bak en aandrijfassen.
Wat is dit toch prachtig mooi. Staat volgens mij bij Hexagon te koop.Ach... er zijn wel meer leuke Lancia's gemaakt... zelfs voordat de huidige Thesis uitkwam...
Maar toch... ipv van twee lilluke kerels in een Aurelia Cabriolet.... zie ik toch liever deze dame met haar Aurelia Spider...
Gaat als de brandweer tot de ziekenwagen moet komen (of erger) Het onderstel is ontworpen voor 1300cc, zelfde als Fiat X1/9 met onderdelen van de 127. Met 2 liter al listig, meer dan andere middenmotor auto's om de een of andere reden. Wellicht dat een hoogwaardiger onderstel met dubbele draagarmen i.p.v. mcPherson poten beter was geweest maar het ding was al peperduur indertijd, even duur als een Porsche 924.Ik ken hem niet van internet maar ik heb dit karretje 3 jaar geleden in de UK uitvoerig bekeken.Zaag, die ken ik wel hoor van internet. Een mede Montecarlo eigenaar hier in de buurt heeft ook een Alfa V6 erin, ziet uit alsof het er voor bedoeld is en is maakbaar met een juiste mix van onderdelen uit de Fiat/Alfa/Lancia rekken zoals bak en aandrijfassen.
Als hij wat minder gebruik zou maken van kekke kleurtjes en een paar onderdelen iets anders zou afwerken, ziet het er inderdaad uit alsof het zo uit de fabriek gekomen is.
Moet volgens mij wel gaan als de brandweer met 2,5L V6 Volumex....
Whow,. wel met de mooiste dame ooit,.. BBMaar toch... ipv van twee lilluke kerels in een Aurelia Cabriolet.... zie ik toch liever deze dame met haar Aurelia Spider...
www.aureliaspider.com
Nee hoor dat is CCWhow,. wel met de mooiste dame ooit,.. BBMaar toch... ipv van twee lilluke kerels in een Aurelia Cabriolet.... zie ik toch liever deze dame met haar Aurelia Spider...
www.aureliaspider.com