Sinds jaar en dag ben ik al verliefd op de lijnen van een oud type GTV, als er dan ook nog een v6 in hangt wil ik maar 1 ding en dat is rijden.
Vorig wknd de stoute sportschoenen aangetrokken en naar de GTV gaan kijken, zoals bijna altijd trof ik de GTV in slechtere staat aan dan ik gehoopt en gedacht had.
Uiteindelijk, dmv de ouderwetse koeienhandel methode, de GTV toch gekocht Wel zit er veel werk aan.
De GTV is 10 - 15 jaar geleden eens bijgekalavaterd, volgens de vorige eigenaar gerestaureerd. Maar nu laat op diverse plaatsen de plamuur los, achterschermen, onder de voorruit, langs de a-stijlen etc. De binnenschermen en de achterklep zijn lelijk gelast. De bodem is wel keihard, geen rotte plek kunnen ontdekken.
Qua techniek zitten de achterremmen vast en heb ik mijn twijfels over de koppeling, maar dit kan ik pas goed bepalen als de achterremmen weer naar behoren werken.
Uiteraard zijn er nog diverse kleinere dingen die werkend cq opgeknapt moeten worden, raammechaniek, stripje/lijstje hier en daar enz.
Dus genoeg werk aan de winkel om er weer wat moois van te maken, waar ik overigens erg veel zin in heb.
Misschien start ik nog wel een nieuw hoofdstukje in de projecten topic.
O ja, voorgesteld heb ik mij al met de Giulietta.
Ciao
Ik zal hieronder nog een paar "marktplaats" fotokes plaatsen, altijd binnen gestaan, oud vrouwtje enz.