Gaat de goede kant op! Maar ook ik denk dat je toch beter een omloop erop kan maken, in principe een door het inlaat vacuum bediende klep in een leiding die de inlaat voor en achter de compressor verbind. Dus bij lage belasting hoog inlaat vacuum gaat die klep open en de druk voor en achter de compressor wordt gelijk. Het voordeel is dan dat de compressor geen arbeid verricht (freewheelen). En ook, anders zit die compressor keihard aan je bijna dichte gasklep te zuigen waardoor er onevenredig veel benzine door de stationair sproeier gaat...lijkt me, maar zoals altijd ik kan het mis hebben.
ja ik heb daar even over nagedacht en dat moet wel te doen zijn.
maar de APK heeft prioriteit en ze moet voor vrijdag klaar zijn.
er moet nog van alles gebeuren, spiegel erin, stoel erin, bank vast, gordels erin, vacuum rembekrachtiger aansluiten.
en de motor moet nog goed lopen.
stationair is het co wel goed, 0.5 mag 3.5 hebben....
alleen lambda klopt niet.
weet niet of dit uitmaakt bij een carb motor voor de keuring....???
als er weer apk op zit ga ik aan het omloopt systeem werken.
het leven is als een neus, je moet eruit halen wat er in zit.....
mijn auto's:
Alfa 156 GTA SW(for sale)
Alfa 33 1.6 SW Compressore
Gehad:
Alfa Giulietta 1.8 Carbs
Alfa 33 1.4 de HN-FG-79 (R.I.P.)