Ik hoorde gisteravond al je uitgebreide verslag
Flink balen zo na de laatste reanimatie
Recentelijk ook behoorlijk lopen klooien met zo'n brandstofpomp en de aansturing daar van...Het is een combinatie van beide Richard.
De pomp die eronder zat,deed helemaal niets meer,ook niet met direct plus van de accu.
Nog even geprobeerd om em omgekeerd te laten draaien,maar ook dat lukte niet.
Toen een ander pompje eronder gehangen,wat met op contact zetten ook niet ging draaien,maar met een directe plus erop wel.
Wat is het "bekende" probleem met de bedrading,dat scheelt me zoeken
Of je duwt de klep van de luchtmasameter een stukje open. (met contact aan uiteraard) Dan hoort de pomp te gaan draaien.Dus voordat je je wezenloos gaat zoeken naar een bedradingsprobleem, eerst even meten / voelen of de pomp tijdens starten wel wat doet.
Oei laat Tazio t maar niet horen, die meent nl van niet ( zie saeghforum onder 'earl progetti')Of je duwt de klep van de luchtmasameter een stukje open. (met contact aan uiteraard) Dan hoort de pomp te gaan draaien.Dus voordat je je wezenloos gaat zoeken naar een bedradingsprobleem, eerst even meten / voelen of de pomp tijdens starten wel wat doet.
Geen idee van een TS/ Motronic nog wat (nooit geprobeerd), wel bij een GTV6 L-jettronic. En ik dacht ook bij de 75 America.... Wellicht dus ook bij de Milano?Oei laat Tazio t maar niet horen, die meent nl van niet ( zie saeghforum onder 'earl progetti')Of je duwt de klep van de luchtmasameter een stukje open. (met contact aan uiteraard) Dan hoort de pomp te gaan draaien.Dus voordat je je wezenloos gaat zoeken naar een bedradingsprobleem, eerst even meten / voelen of de pomp tijdens starten wel wat doet.
Grtz,fRank