Bron:
http://www.alfa90register.nl/alfa90/pic ... c.php?t=15
Zo .. het wordt nu serieus
Samen met vrienden heb ik heel erg veel materiaal geschoten tijdens
Spettacolo Sportivo 2002, 2003 en 2004 en wat is er nu mooier dan dit materiaal in DVD vorm met jullie te kunnen delen?!
Het is echt vreselijk veel materiaal .. ca. 10 uur(!!) filmmateriaal!! Oftewel zo'n 40 Gigabyte ruw materiaal! En daaruit moet een selectie worden gemaakt en in een mooi filmpje worden gegoten.
Even een voorproefje van een eerste brouwsel ..
.. en een menuutje!
^ 't is een demo hoor!
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Bennoglangnietevredennie!
Later als de collectorsbox met SS2002 + SS2003 + SS2004 + SS2005 klaar is, mogen jullie ook inschrijven!
Het uiteindelijke plan is een collectorsbox met 4 Double layer DVD's .. en da's geen geintje!!! :shocked:
De
toppunten van deze collectie zijn onder ander een 156 Silhouette zonder dempers(!!) op Assen in 2002, de Tipo's 33, 155 GTA van Larini en een heuse GTV8 ook zonder dempers op Zandvoort in 2003, een Ferrari 250 Testarossa in op Zandvoort in 2004, gevolgd door een heeeeeeerlijke achtervolging van de "IMSA" 75's achter de Wilux 155 in de Challenge race!!
Eén en ander aangevuld met registerrijden, sportklasse, rijden & glijden (lees: gummen!) een hele verzameling foto's enzenz ..
Het is een langdurig proces. Er gaat echt heel veel tijd in zitten, maar als er ontwikkelingen zijn, dan post ik dat hier!!!
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Een probleem waar ik nog concreet mee zit, is het toevoegen van muziek aan een DVD welke je tegen een geringe vergoeding te koop gaat aanbieden. Dit kan niet zondermeer want je zult dan de rechten van de artiesten schenden. Hoe kan ik dit netjes oplossen?
Alvast bedankt voor jullie geduld