Ik denk, dat je gelijk hebt...... maar het draait natuurlijk om het eerste woordje: áls......Als er zonder pardon alle oldtimers wegenbelasting moeten gaan betalen voorzie ik het einde van vele evenementen, beurzen, handelaren, en autoclubs. Er zullen veel oude en klassieke auto`s op de schroothoop gaan belanden vrees ik. Heel veel liefhebbers hebben meerdere oldtimers in een schuur staan waar af en toe mee gereden wordt en daar zal men vanaf willen. De waarde zal zowiezo gaan dalen want er valt een grote groep kopers af in de toekomst. Ook vrees ik voor het bestaan van de diverse autoclubs. Hun ledental zal terug gaan lopen waardoor er minder inkomsten zullen zijn. Dus veel minder evenementen in de komende jaren. ook handelaren zullen de deuren moeten gaan sluiten. Het zal een enorme impact gaan hebben in de autobranche.
Ben ik een pessimist en schets ik een doemscenario? We zullen het zien en ik hoop dat ik ongelijk krijg.
De hobby zal dan zeker en andere invulling gaan krijgen en het gaat zeker meer geld kosten dan nu.
Van mij mogen er best 30 dagen kaarten komen o.i.d., maar mij wordt niks gevraagd.