![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Was een zware (tot 1 uur aan de 75 werken en vervolgens twee uur naar huis rijden om vervolgens om 7 uur er weer uit te moeten voor het werk gaat niet in de koude kleren zitten), maar leuke en leerzame ervaring. Dank je Jens !
Laten we zeggen dat de boel nog weer een beetje ''los'' moet komen. En dan komen er hopelijk nog een paar paardjes bij. Anders moeten er nog nieuwe zuigerveren in.Veel korter maar de auto waar hij uitkwam was al een tijdje uit de roulatie geloof ik.
Ik ben blij dat het allemaal gelukt is. Dat die gaskabel niet direct paste dacht ik al, als dat maar redelijk makkelijk opgelost kan worden.
Hoe hebben jullie dat gedaan uiteindelijk?
Wat bedoel je met gewenning? Hij is toch uit elkaar geweest en nagekeken?
Ik ben niet lui... ik hou gewoon van slapenAh.. Hij is lui? Begrijp ik het goed?
Hmmm toch een paar hoesjes en een wiellager. Verder zal het wel meevallen, denk ikDat zal toch niet zo spannend zijn? Hij staat regelmatig onder controle.
Lag toevallig nog thuis van (ooit is aangeschaft voor de 90). Alleen wiellagertje even bestellen binnenkort. Vanaaf even met Sander voorkeuren.Hmmm toch een paar hoesjes en een wiellager. Verder zal het wel meevallen, denk ikDat zal toch niet zo spannend zijn? Hij staat regelmatig onder controle.