Wanneer ik mijn klassieker als daily zou gebruiken, zou ik ook geen probblemen hebben met het afdragen van MRB voor deze auto.
Alleen doe ik dat al voor de 159 (408EU per kwartaal).
Met zo'n tof zwart balkje voor je ogen!Olof, kan dat semi anoniem?
Ik zeg; extra katern morgen, in 2-zijdig fullcolour!!Olof, kan dat semi anoniem?
Informeer anders ook even op het Alfetta forum. Ook daar zitten een aantal die meerdere oldtimers bezitten.Voor één keer misbruik ik mijn forumlidmaatschap voor een zakelijk uitje. Als dat mag....
Zoals sommigen misschien weten verdien ik mijn geld als verslaggever van De Telegraaf. Nu willen we voor morgen een verhaal maken over de gevolgen van het schrappen van de MRB-vrijstelling. Daarvoor zoek ik een verzamelaar die meerdere auto´s heeft waarvoor hij straks weer belasting moet betalen. Je gaat dan mee in een stuk waarin oa. ook de FEHAC aan het woord komt. En ik wil je graag op de foto laten zetten tussen je Alfa´s. Wie wil meedoen? Als het ff kan, kom ik zelf dan even mee met de fotograaf. Stuur me een PB, mail via ovjoolen@telegraaf.nl of 06 2095 3301.
Correctie... Er wordt hier door 2 personen MRB betaald over 3 auto's en 2 motorfietsen die bij elkaar nog geen 30.000 km per jaar rijden...Hier wordt ook al over 3 auto's MRB betaald... en ons huishouden bestaat toch echt maar uit 2 personen....
Afrekenen bij Pastoor samson, gaarne....
alle klassieker-Alfisti zijn binnenkort zo berooid als een kerkrat.