Dit moet ongeveer kunnen. Heb ik overal zo'n 2-3cm vrij. De motorkap licht voor 3cm vrij van de intercooler. Iets meer dus. Dit is gedaan omdat t spruitstuk daar op zijn breedst is en dus het meeste zal verplaatsen naar de motorkap toe als de motor kantelt. Echt veel ruimte is er niet over. Heb het met een 2d mal getest en dat zag er goed uit. Hij gaat net over de distributie heen en over de koel slangen. Komt haast voor tegen de radiator aan ( maar in die richting zal ie niet veel bewegen). De rubberen moffen vervallen. Die kelken die je in mijn tekening ziet worden er direct op geschroef (met een dikke o-ring).
Dus het word een stabiel geheel. (kelkjes zijn onderaan ingezagen zodat ik ze met de slangenklemmen van de rubberen moffen kan vastzetten).
Om het steek verschil op te vangen van de kelken Kunnen ze wat in het spruitstuk verschoven worden. Anders komt het nooit uit nl. .
Wat ook nog voor wat extra stevigheid zorgt is de knie verbinding, van de lucht aanvoer ,naar de charger toe.
En ik vindt hem ook nog mooi ook
En das belangrijk bij den Italiaan!