Lennart
Member
Member

RE: Spettacolo Sportivo 2005

ma sep 05, 2005 13:00

Het was weer een top daggie!
Ik schitterde door afwezigheid met mijn eigen alfa, maar volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Ik kreeg wel weer behoorlijk de circuitkriebels bij het zien van al dat alfa gebrul, dus binnenkort ook maar weer eens de baan op.
Heel veel alfa moois gezien, leuke trofeo race en echt een hoop mooie geluiden gehoord. Jammer van die behoorlijke crash tijdens de monoposto race. Weet iemand hoe het met die coureur gaat?

Michel
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Spettacolo Sportivo 2005

ma sep 05, 2005 13:08

Al waren er ook bepaalde individuen die er anders over dachten :
Hier heeft ie tenminste z'n shirt AAN (zie "wie slaapt bij wie" ) :twisted:
Wa gade doen ? DE POLIES BELLEN ? Afbeelding

Carabinieri
Full Member
Full Member

ma sep 05, 2005 13:24

Zaterdag was een zeer geslaagde dag voor ons Afbeelding. Ik ben eigenlijk benieuwd wie dit is

Afbeelding

, met alle respect voor de anderen maar hij of zij was een klasse apart op zaterdag in 1 van de laatste races Afbeelding.

wouter olandese
Member
Member

ma sep 05, 2005 16:35

Zondag ook heerlijk genoten van Spettacolo!
Een dikke duim omhoog voor de organisatie en de vrijwilligers!
met alle respect voor de anderen maar hij of zij was een klasse apart op zaterdag in 1 van de laatste races Afbeelding.
Helemaal mee eens! Ook op zondag was deze Giulia erg gaaf om naar te kijken hoe deze elke ronde weer wat naar voren kwam en leuke 'gevechten' met andere coureurs aanging. :thumbs:
Giulia 1300 '71

Roebar
Guru
Guru

ma sep 05, 2005 18:21

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten..........

Top dag (ZONDAG) Top weer, Top Race Alfa challance .....Wat ging die zwarte 75 hard ............

Organisatie en Vrijwilligers.................... :thumbs:
Spider 1.8 TS
Als je de weg kwijt bent...kom je nog eens ergens..

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 05, 2005 18:51

ik had een beetje apart vraagje?? :oops:

weet iemand misgien de namen en/of e-mail adreseen van de de 2 dames die op de clubstand in pitbox 3 de drankjes klaar maakten??? [-o<
ik moet zeggen dak beide dames nogal charmant vond maar geen kans heb gezien om het te vragen.

Ze waren mij te jong, dus vandaar voor jou het adres dan maar.
Renske@tiscali.nl en Simone@wanadoo.nl. Graag gedaan. :wink:

Verder vond ik het een zeer geslaagd weekend. Veel forummers ontmoet, en het is me niet eens tegengevallen. :blue_lol: :wink:
Weet iemand ook wie het concours gewonnen heeft? Ik heb dat niet mee gekregen helaas.
Tenslotte wil ik de organisatie bedanken voor dit evenement. :thumbs:
Ook diegene die het weer heeft geregelt. Goed gedaan. Mijn hoofd was roder dan mijn T-shirt. :D

NoFear Creations
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

ma sep 05, 2005 18:52

----------GELEZEN!!!!---------------

maar MSN accepteert de adressen niet :cry:
Laatst gewijzigd door NoFear Creations op ma sep 05, 2005 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
"Tijdelijk Alfa loos..."

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 05, 2005 18:52

Lezen :!: :wink:

Woody34
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 05, 2005 19:15

Dat was ik :( . Viel allemaal nog wel mee hoor, pakking van de waterpomp was er tussen uit gevlogen. Hierdoor spoot het koelvloeistof uit de pomp. Motor werd iets te warm en rustig naar pits gereden. Bleu lord heeft mij daarna buiten het circuit afgezet waarna de ANWB het verder heeft afgehandeld. Hij is nu onderweg naar het thuis front.
Ik was je al ineens kwijt in mijn spiegel. Gelukkig niets ernstigs.
Proud owner of:
Alfasud Sprint 1.3S 1983

The fun starts where the straight ends.
Afbeelding

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma sep 05, 2005 19:46

Was toppie! :thumbs:
Weer wat nieuwe gezichten achter de avatars ontmoet: Dibro, KAS, Michel, Koen, Ronald, AlfettaOwner en Tiseensprint. :lol: En natuurlijk vlogen de buurmannen elkaar weer in de haren bij de forummeeting. :blue_lol: :wink:

Maar............verbrand in de hals. :evil: en wat was ik bekaf toen ik thuis kwam! :oops:

Wel nog effe lekker over het circuit gereden, leuk! nog effe SPIDERVELOCE voorbij gestoken :biggrin: hebben ze dat niet eens gezien. :evil: :wink:

Kortom: geweldig! :thumbs: :thumbs: :cheesy:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Maxtor
Guru
Guru

ma sep 05, 2005 19:57

Ook ff een klein verslagje dan...

Ivm het vrijwilligers werk waren mijn broer (riccardo romeo) en ik al vrijdag avond met mijn 33 type 2 SW in Zandvoort, helaas te laat voor de briefing ivm werken maar goed. Bleken met een bekende hier van het forum op de kamer te zitten in het hotel, boerguus wat erg gezellig was! Daarnaast ook nog een aantal forum gezichten gezien en een hoop leuke reacties gehoord over de auto, en dat deed me erg goed \:D/

Kortom, 3 leuke dagen, mooi weer, mooie auto's, heerlijk circuit om op te rijden ontzettend veel gezellige en aardige mensen en hoop nieuwe mensen ontmoet. Volgend jaar er zowieso weer bij, dan waarschijnlijk met de type 1!
'78 Alfasud Sprint 1.5
'83 33 Berlina S.L. 1.5
'89 33 Sportwagon 1.3S
'93 33 Berlina 1.7 16V
'87 90 2.5 V6 QO
'94 164 3.0 V6 24V Super
'00 166 3.0 V6 Sportronic
'01 Spider 3.0 V6 24V
‘04 GT 3.2 V6
'11 159 Sportwagon 1750 TBi

Gtvco
Guru Duplice
Guru Duplice

ma sep 05, 2005 20:33

Hebben jullie ook dat Belgische "stuntteam"aan het werk gezien in de pitstraat? :wink:
Afbeelding

:jumping:

Remco S
Guru
Guru

ma sep 05, 2005 20:38

uitgebreider verslag:

Zaterdag ochtend om 6:30 aangekomen op zandvoort. Auto afgeladen, trailer weggezet stap in de auto en rijd naar de keuring. stom sigaretten vergeten en weer terug naar de bus om de sigaretten te pakken.( geen handrem dus motor uit en in zijn 1) Sigaretten gepakt weer ingestapt, en auto start niet meer :cry:

2 vrijwilligers gezocht en die hebben mij aangeduwd, rijd naar de keuring, auto gekeurd, auto start niet, en dynamo heeft het opgegeven :evil: We gaan rijden (laadstroom 11,5V) en het eerste uur cursus ging goed.
half uur vrijrijden, waarvan ik 10 minuten kon rijden (accu spanning nu gedaald naar 9 volt)

Dat was mijn eerste dag sportklasse :evil: :evil:
Auto terug gesleept (nog foto's hiervan???)
Samen met arie en gerben naar probleem gezocht, want later was de demo van Squadra italia aan de beurt. Dynamo vervangen (Dank Gert voor het lenen)
maar dat bood geen oplossing 14,4 volt op de dynamo en 8,8 bij de accu :?

Hoofdstroom schakelaar doorverbonden----> nog geen verbetering :x
Er zat een breuk in 1 van de hoofd plus draden :roll:
dit gefikst (Dank Gerben en Arie) en we kunnen weer rijden.

Squadra demo ging heerlijk, lekker kunnen rijden en dicht in de buurt van Gerben en Arie kunnen komen met nog een paar uit rem akties :thumbs:

Na de Demo vrije training voor de trofeo verreden door arie en Gerben (2 of 3 rondjes doordat er een 147 zich zelf elimineerde)
Gerben klaagde omdat de auto niet goed reed en wat bleek auto liep op 3 cilinders, en we zagen de bui al hangen.
Arie kwalificatie gereden, en die werd in de laatste ronde net voorbij gegaan met 0,3 seconde door Kees-Jan =D>

Van de 75 de kop gelicht, en wat bleek er zat een gat in de zuiger van cilinder 2. Daar ging het weekend van Gerben.

Besloten om de carterpan te verwijderen en de zuiger te vervangen anders was zijn weekend al voorbij geweest.

Afbeelding

Twee jongens waren in de auto gesprongen om dee zuigers op te halen, maar bij terogkomst bleken dite zuigers van ee 1800 te zijn. Om 21:30 sprongen ertwee andere in de auto om nogmaals op en neer naar het westland te rijden om wedereom zuigers op te pikken. Om 24:00 uur hadden we eindelijk de goede zuiger in huis (pitbox)

Na een heftige 2 uur liep de auto weer, stationair niet super mooi, maar op toeren lag de motor redelijk stil, dus snel om 2:30 het bed in duiken om er vervolgens 4,5 uur later weer naast te staan om zelf weer aan de sportklasse mee te doen.

Na een uur lekker te hebben gereden (niet in gehaald, wel een tijd een 75 achter mij gehad (wie was dat, misschien forum gebruiker?) de bus vast weer met de spullen voor mijn auto ingeruimd. De Trofeo begint en gerben moet achteraan starten omdat die niet met de qualificatie heeft meegedaan, bij het ingaan van de tarzan bocht had gerben al weer 6 trofeorijders te pakken. Een aantal ronde later lagen Arie en gerben weer achter elkaar.

Tweede race begint en het was een zooitje, een aantal rijders waren volgen de marshals te laat en moesten uit de pitstraat starten, na veertig minuten te hebben gereden zijn gerben als 6de en arie als 8ste over de eindstreep gekomen.

Die avond om ongeveer 22:00 uur eindelijk thuis gekomen en vandaag was ik nog redelijk gesloopt.

al met al een zwaar maar gaaf weekend. volgend jaar weer!!!!!

Afbeelding

bovenstaande bekers zijn aangeboden door squadra italia, voor de squadra italia rijders

1 Marcel v.d waal Alfa 75
2 Gerben Goet Alfa 75
3 Arie vreugdenhil Alfa 33
4 Rob Abbenhuis Alfa 75
5 Kees jan van vessum Alfa 33
6 Marc Rietveld Alfa 75

jeroen75
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 05, 2005 20:42

:thumbs:
super! mooi verhaal, dat is het echte werk, sleutelen tot diep in de nacht! :twisted: misschien over een paar jaartjes....droom....droom...

Alfa eL
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 05, 2005 21:35

----------GELEZEN!!!!---------------

maar MSN accepteert de adressen niet :cry:
Moet een adres daarvoor ook niet eindigen op @msn.com of @hotmail.com :?
Alfa 33 16V 1994
Alfa 75 TS 1989
Alfa 33 Servizio 1992

Terug naar “Evenementen”