Dat ga ik 3 november zien Jeroen,ik ben alweer een tijdje niet bij de milano geweestIs ons onderdeel ook naar wens
Jack,bedankt voor de tip,scheelt straks misschien zoeken.
Dat ga ik 3 november zien Jeroen,ik ben alweer een tijdje niet bij de milano geweestIs ons onderdeel ook naar wens
schijnt goed van z'n plek te gaan met mijn uitgeleende computer met snelle chipJij bent vlug thuis...
Grtz,fRank
kan ik ook:Vriend van mij kan wellicht de chip wel voor je kopieren...
Is de Milano nu ook zwart van de olievette uitlaatgas uit diezelfde Skoda?En na 150 kilometer bumper kleven de Skodarijder niet voorbij gekomen
Nou leek het mij geen volgzaam type die sander.En na 150 kilometer bumper kleven de Skodarijder niet voorbij gekomen
Controleer ook even of de relais (twee opties) nog wel functioneren. Naast de door Zaag genoemde stekker zijn mijn ervaringen met niet startende TS door deze twee oorzaken te herleiden.Recentelijk ook behoorlijk lopen klooien met zo'n brandstofpomp en de aansturing daar van...Het is een combinatie van beide Richard.
De pomp die eronder zat,deed helemaal niets meer,ook niet met direct plus van de accu.
Nog even geprobeerd om em omgekeerd te laten draaien,maar ook dat lukte niet.
Toen een ander pompje eronder gehangen,wat met op contact zetten ook niet ging draaien,maar met een directe plus erop wel.
Wat is het "bekende" probleem met de bedrading,dat scheelt me zoeken
Op contact zetten stuurt de pomp NIET aan... Er moet gestart worden om er stroom op te krijgen...
Dus voordat je je wezenloos gaat zoeken naar een bedradingsprobleem, eerst even meten / voelen of de pomp tijdens starten wel wat doet.
Nog een leuke: gare slangen kunnen zelfs een nieuwe pomp nutteloos maken..