Afgelopen zaterdag een Technische meeting gehad bij Martijn Goorden in Vorden.
Voor mij een beetje vermoeiend, gelijk uit de nachtdienst door naar de meeting van Martijn,
Maar goed wakker geworden bij de afgesproken pitsstop bij de BP "De Gagel" net voorbij Oss.
Na elkaar ontmoet te hebben, leuk de "oude garde" weer eens te zien, met name Richard, sinds het 100 jarig bestaan van Alfa Romeo in italy
Maar eenmaal aangekomen in Vorden,na weer een paar keer de maximale snelheid te hebben overtreden,... wel lekker steering
Yuri jij moet de volgende keer achterop rijden,...
dit was niet yuri,..zou die willen,...
Kortom het was gezellig, goede en duidelijke uitleg van Martijn over de meest voorkomende kwaal van de 2.0 TS motoren ivm het uitlopen van drijfstang en krukaslagers, maar waar bij de meeste deelnemers kippevel kregen het hoe en wat werken van de Turbo op de 2.4 JTD, kortom bij de 200.000 km de Turbo laten reinigen, voor nog vele extra km's. steering
Dank Martijn en vriendin voor weer en leerzame middag, en de lekkere broodjes en alle andere drankjes en weet ik wat al niet meer,... welcome
Ook dank aan de mensen van de club die deze middag mogelijk hebben gemaakt,...
Volgens mij heeft Lazzaro ook erg genoten, heb nog nooit een baby zo stil gehoord,...
Tot de volgende meeting,... italy
Ciao Han.