nee, want de carb zit ook op deze hoogte.waarom maak je er niet een buis aan en plaatst je aan het einde van die buis, je luchtfillter? Dan kan je toch alle kanten op en heb je ook geen luchthapper nodig??
het ijs staat er soms op, dus met koude lucht zit het wel goed.Kan je ook de luchttoevoer optimaliseren.
dat zeg ik net, dan loopt de benzine weer uit de carb.Je bent zo erg met buizen aan het lassen etc. Kan je het zaakje niet gewoon iets omlaag zetten?
Of misschien van dat glasvezel een soort bol op je kap maken zonder gat?
Wellicht ten overvloede, maar ook na de apk kan je bekeurd worden voor het scherpe delen verhaal....ik heb mijn spuiter de opdracht al gegeven iets beters te bedenken, wat wel netjes staat.
dat hoeft van mij niet apk goedkeur te zijn, daar gebruik ik deze kap voor.....
soms moet je iets achter de hand houden om door de keuring te komen.
nee, want dan moet de startmotor weg.....Kan je niet gewoon de complete inlaat,met compressor en alles er aan vast een stuk laten zakken?
Ik denk dat Menno dat ook bedoeld trouwens
de carb past wel onder de kap maar dan hangt deze voorover.Wellicht ten overvloede, maar ook na de apk kan je bekeurd worden voor het scherpe delen verhaal....ik heb mijn spuiter de opdracht al gegeven iets beters te bedenken, wat wel netjes staat.
dat hoeft van mij niet apk goedkeur te zijn, daar gebruik ik deze kap voor.....
soms moet je iets achter de hand houden om door de keuring te komen.
Los daarvan wil je niet eens weten wat voor verhaal het wordt, als je een voetganger of fietser onfortuinlijk vilt. (staat volledig los van de schuldvraag in zo'n situatiel)
Ontwerpen gaat met vallen en opstaan. Nieuw ontwerp, weer een stapje beter, maar nog niet optimaal, mogelijk andere nadelen.... hoort er allemaal bij!
Slaap er nog eens een nacht over, wie weet krijg je nog een geniale ingeving!
Waar een wil is, is een weg => kan niet bestaat niet, dat is bij zulke zaken mijn instelling en ik weet zeker, dat het onder de kap zou kunnen passen. Uiteraard is dat veel meer werk, maar je wilt het uiteindelijk ook netjes, toch?