Hier ook geen storingslampjes. Wel een heel vervelende plaatsing van de pomp, alleen bereikbaar door een klein luikje in de kofferbak. Maar daardoor krijg ik de pomp er natuurlijk nooit uit... Iemand hier ervaring mee? moet ik de hele tank er onderuit laten zakken, het zal toch niet?Dat klopt Arie, maar ik neem aan dat deze meneer geen uitleesapparatuur bij de hand heeft en hij kan ook niet naar een garage rijden. Dus dan ga je de meest logische oorzaken bedenken. En ik had vorige week een 145 met hetzelfde probleem. Daar heb ik ook gelijk een andere pomp ingezet zonder verder ook maar iets te meten of testen, gewoon omdat logisch denken meestal de oplossing is Heel veel anders kan het niet zijn, immers de motor loopt, valt daarna uit. Dus computer, zekeringen/relais zal het niet zijn, dan slaat hij helemaal niet aan. Maar goed, uitlezen kan nooit kwaad natuurlijk. In mijn geval brandde er geen motormanagement lampje en waren er geen foutmeldingen. Ik weet natuurlijk niet of dat in dit geval ook zo is.
Klopt, maar dan zou ie ook niet heel even lopen. Benzinenivo is (helaas) in orde.Benzine nivo is idd een goeie ! Je zal niet de eerste zijn die dat over het hoofd ziet.
Zal ook wel lastig worden, wij kunnen alles meten Arie, maar als je die apparatuur thuis zelf niet hebt... Wellicht is het handiger om de auto naar een garage te slepen en daar even uit te laten lezen en brandstofdruk te meten?Niet gelijk die pomp trekken, eerst meten !
Ik heb FiatEcuScan, kan ik mijn alfa-166 aangepaste OBD kabel ook in mijn GT gebruiken? (aanpassing was volgens mij om de airbags uit te kunnen lezen in de 166)Zal ook wel lastig worden, wij kunnen alles meten Arie, maar als je die apparatuur thuis zelf niet hebt... Wellicht is het handiger om de auto naar een garage te slepen en daar even uit te laten lezen en brandstofdruk te meten?Niet gelijk die pomp trekken, eerst meten !