Zou kunnen dat dit de brera uit de midden beemster isNet bij de oprit naar de a7 bij de esso in hoorn.
Een donkergrijsmetallic brera.
Als je via Purmerend terug rijdt en even toetert hier spot ik je wel Roy,75 T.S. hoor ik de straat wel inrijden.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Ik weet wel een zwarte in de beemster. Brera-rijke gemeente zo.Zou kunnen dat dit de brera uit de midden beemster isNet bij de oprit naar de a7 bij de esso in hoorn.
Ahhh hmm dat is wel een eind omrijden. Maar het is een grijze dit keer (maar ik ben nog bezig met een rode Giulietta uit 83 of een Champagne kleurige Daimler Double Six vandenPlas uit 78 ) wordt een dilema wellke het moet gaan worden ik weet het niet wil ze er allebij wel weer bij.Als je via Purmerend terug rijdt en even toetert hier spot ik je wel Roy,75 T.S. hoor ik de straat wel inrijden.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Maar vertel eens Roy wel een rode zeker en je maakt ons nieuwsgierig
Oh dat zou dezelfde kunnen zijn(die langs de Middenweg rechterkant als je richting Avenhorn gaat)Ik weet wel een zwarte in de beemster. Brera-rijke gemeente zo.Zou kunnen dat dit de brera uit de midden beemster isNet bij de oprit naar de a7 bij de esso in hoorn.
Is inderdaad erg ver om Roy.Ahhh hmm dat is wel een eind omrijden. Maar het is een grijze dit keer (maar ik ben nog bezig met een rode Giulietta uit 83 of een Champagne kleurige Daimler Double Six vandenPlas uit 78 ) wordt een dilema wellke het moet gaan worden ik weet het niet wil ze er allebij wel weer bij.Als je via Purmerend terug rijdt en even toetert hier spot ik je wel Roy,75 T.S. hoor ik de straat wel inrijden.Eens kijken of ik morgen nog gespot ga worden, nieuwe 75 TS ophalen in de regio Deventer om 10 uur.
Maar vertel eens Roy wel een rode zeker en je maakt ons nieuwsgierig
Fotos van de nieuw grijze 75 volgen na het weekend
Ciao Roy
Je zal raar opkijken als op een je je hond roept en er komt iets met vier wielen naar je toe gekwispeld.Die jij bedoelt ging van de week de A7 op richting Hoorn en die kwam vanaf de N244.
Ik keek nog goed want ik dacht eerst dat deze gewrapt was.
Hier in huis spot ik elke dag een rode brera(wij hebben een rooie King Charles spaniel teefje en ik mocht de naam verzinnen hihi)
Als dat zou kunnen.Je zal raar opkijken als op een je je hond roept en er komt iets met vier wielen naar je toe gekwispeld.Die jij bedoelt ging van de week de A7 op richting Hoorn en die kwam vanaf de N244.
Ik keek nog goed want ik dacht eerst dat deze gewrapt was.
Hier in huis spot ik elke dag een rode brera(wij hebben een rooie King Charles spaniel teefje en ik mocht de naam verzinnen hihi)