Ferrari gokt duidelijk op regen morgen en volgens mij fout, maar mogelijk de enige kans die ze hebben :
http://www.meteoservices.be/be/home/wee ... orgen.html vannacht gaan er bakken water uitvallen, maar na de middag morgen lijkt het droog te worden .
Voor de BBC liet Domenicali duidelijk uitschijnen dat ze op regen gokken en dat de set-up daar duidelijk op voorzien is . Schumacher zei tov RTLd dat hij duidelijk set-up compromis voor de regenrace van morgen heeft ... Eddy Jordan verdenkt Alonso & co van een bewuste regen set-up .
Hier
http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 14112.html staat nu (20u31) enkel Caterham & Toro Rosso hun bedenkingen en die verwachten ook regen en hun set-up is daar ook op voorzien . Straks zal ik de bedenkingen van alle teams kunnen zien, maar ik vermoed dat de underdogs (Ferrari tov RedBull dus ook enkel in regen een "waterkansje" zien in gewone omstandigheden zijn ze kansloos) .
Toch weer knap van Massa ook al heeft die dezelfde regen set-up als Alonso ...
Massa kan wel eens heel bepalend gaan worden ; die gaat vanop de goeie kant Vettel aanvallen en Webber is geen superstarter ... Als Massa voor de RB's geraakt gaat die de deur dichthouden tot Alonso er naast zit . Massa gaat zich zeker niet inhouden bij de start en Vettel kan zich geen contact permitteren . Grosjean zit gelukkig ver genoeg om niet in diens brokken te delen
De start wordt het uitkijken of Maldonado niks stoms gaat doen en Senna vanop p11 kan als 1e profiteren van een vrije bandenkeuze tenzij regen dat voordeel elimineert . Rosberg zou wel eens een moeilijke klip voor Alonso kunnen worden temeer daar Fernando aan de vuile zijde start (tenzij regen...) .
Morgen na de start weten we al voor de helft waar we aan toe zijn en mogelijk al voor de start , in de race kunnen strategie en Safety Cars ook nog gaan meespelen .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .