Het boekje zegt dat er een controle lampje in het dashboard dan niet goed werkt.
Ik heb zelf even geen idee welke dit kan zijn,alles lijkt het goed te doen ,heeft iemand een goede tip/idee?
Voor de rest werkt de check control gewoon oke
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
En bedankt he? Doe ik weer geen oog dicht dus...Los daarvan zou ik me pas echt zorgen gaan maken bij een 75 of 90 als er géén lampjes meer te pas en te onpas oplichten op de check control...![]()
En toch is het zo. Het genoemde LEDje in de ARC is er alleen om de 'integriteit van het elektrische circuit' van de 3 waarschuwingslampjes in de metertjes te bewaken.Honda had dat vroeger ook, een lampje voor als er een lampje in dashboard stuk was.
Kan me dit niet voorstellen bij Alfa, mijn check control werkt trouwens ook zonder storingen.
Als dat nou de enige gemiste kans was aan een 75 of 90.....En wat nu als het waarschuwingslampje in de ARC kapot is? Daar hebben ze geen extra waarschuwingslampje voor gemaakt, gemiste kans
Als dat nou de enige gemiste kans was aan een 75 of 90.....En wat nu als het waarschuwingslampje in de ARC kapot is? Daar hebben ze geen extra waarschuwingslampje voor gemaakt, gemiste kans![]()
Grtz,fRank