Dat zal niet alleen aan de bandjes hebben gelegen denk je wel? Of het nu de Maserati, Ferrari of Porsche Club is, die kun je meestal op de fiets nog wel op een ronde zetten Die gasten durven alleen op het rechte stuk (half) gas te geven, in bochten zijn het rijdende chicanes. Uiteraard uitzonderingen daargelaten.Toyo Proxes vind ik zelf niet zo'n sportieve band voor droog weer.
WEL een sportieve band voor nat weer.
Zitten nu onder de GTV6 en doen het goed. Voor maximaal sportief gebruik in droge condities zijn betere banden zoals bepaalde Kuhmo's (zoek ik even voor je op).
Ooit zaten de Toyo Proxes banden in breed formaat onder de SZ en heb toen op Assen in de Regen vrijwel de hele Maseraticlub op 1 of 2 ronden gezet.
`Toyo Proxes vind ik zelf niet zo'n sportieve band voor droog weer.
Zitten nu onder de GTV6 en doen het goed. Voor maximaal sportief gebruik in droge condities zijn betere banden zoals bepaalde Kuhmo's (zoek ik even voor je op).
Ooit zaten de Toyo Proxes banden in breed formaat onder de SZ en heb toen op Assen in de Regen vrijwel de hele Maseraticlub op 1 of 2 ronden gezet.
Kun je ook een Toyo R888 nemen, semi-slick. 80 euro voor een sportieve band gaat natuurlijk nooit lukken, daar koop je een B merk band voor.Ik ben op zoek naar een nieuw setje banden(vooras) voor mijn ALFETTA GTV ,voor sportief gebruik en geen regen! ik zat zelf te denken aan Dunlop sport fast respons of Toyo proxes , dus een gooie plakband bij droogweer ,mag rond de 80 euro kosten per band kosten , suggesties of ideen graag?
Of www.bandenmotel.nl
Paul en zijn maat kunnen je een goed advies geven en echte alfisten dus wie weet ,heb je voor een leuke prijs nieuwe banden.
Ik heb toyo proxes op m'n 155 gehad: die vond ik levensgevaarlijk bij nat weer. Alleen bij droge omstandigheden en warme band had deze voldoende grip.Toyo Proxes vind ik zelf niet zo'n sportieve band voor droog weer.
Achter heb ik ook semislicks Toyo 's r888Hallo Mike,
Begrijp ik het goed en wil je alleen semislicks hebben op de voorwielen en niet op de achterwielen?
Zo ja, dan is dat geen goed idee.