Omdat het kan?Waarom starten zonder waterpomp en dynamo?
Respect. Een auto in deze staat had ik laten staan (op de foto's afgaand), althans..... mijn 155 was ook meer een kippenhok toen ik haar ophaalde.....
Omdat het kan?Waarom starten zonder waterpomp en dynamo?
Nee jou ex alfetta was een knappert in 13 tinten wit...Erg zonde zeg dat mat zwart altijd.
Denk jij dat ik dat heb gedaan dan? Geloof het nietNee jou ex alfetta was een knappert in 13 tinten wit...Erg zonde zeg dat mat zwart altijd.
Grtz,fRank
Geen idee, was wel jou auto. Als je het niet zelf gedaan hebt heb je destijds toch in ieder geval geld betaald voor een auto die 13 tinten wit was...Denk jij dat ik dat heb gedaan dan? Geloof het nietNee jou ex alfetta was een knappert in 13 tinten wit...Erg zonde zeg dat mat zwart altijd.
Grtz,fRank
Ik zie de link niet met mijn ex auto maar goed, geef gewoon mijn mening dat ik mat zwart niet mooi vind om dan maar mijn oude auto er bij te betrekken is natuurlijk een beetje onzin.Geen idee, was wel jou auto. Als je het niet zelf gedaan hebt heb je destijds toch in ieder geval geld betaald voor een auto die 13 tinten wit was...Denk jij dat ik dat heb gedaan dan? Geloof het nietNee jou ex alfetta was een knappert in 13 tinten wit...
Grtz,fRank
Grtz,fRank