En ik ook, richting EindhovenDeze zag ik ook staan ik reed ook richting tilburgUit betrouwbare bron vernomen dat de tank leeg was.
Mvg,
Jesper
En ik ook, richting EindhovenDeze zag ik ook staan ik reed ook richting tilburgUit betrouwbare bron vernomen dat de tank leeg was.
Mvg,
Jesper
Heb je het kenteken ook genoteerd Bert?Stap ik bij de benzinepomp op de A27 net in mijn 75 hoor ik achter me iets over de snelweg scheuren. Onmiskenbaar Busso V6!
Ff mee opgereden tot bij Eindhoven op gepast tempo.
Leuk dat niet iedereen het matige weer schuwt en met Alfas doet waar ze voor gemaakt zijn: met een grote grijns op de toet ermee RIJDEN!
Saluti
Volgens mij spot i ook regelmatig een zwarte 164 QV...Vandaag door mn broer gespot in Assen, een zilvergrijze 164 TD
En die woont weer recht tegenover de vriendin van mn broer!Volgens mij spot i ook regelmatig een zwarte 164 QV...Vandaag door mn broer gespot in Assen, een zilvergrijze 164 TD
Die TD is van ons forumlid Grigio Nuvola. Een hele mooie en in goede staat verkerende TD.
Heb je het kenteken ook genoteerd Bert?Stap ik bij de benzinepomp op de A27 net in mijn 75 hoor ik achter me iets over de snelweg scheuren. Onmiskenbaar Busso V6!
Ff mee opgereden tot bij Eindhoven op gepast tempo.
Leuk dat niet iedereen het matige weer schuwt en met Alfas doet waar ze voor gemaakt zijn: met een grote grijns op de toet ermee RIJDEN!
Saluti
PV of ZV kloppen ook niet.Ik lees vz?
Edit: dat is een datsun...
Gebaseerd op de rode GTV6-en die ook als zodanig bij de RDW staan geregistreerd, zou ik zeggen dat het de GP-93-YF is.Het zal de leeftijd wel zijn. Ik had me voorgenomen het te onthouden.
Op de fotoos meen ik GB-42-xx te ontwaren en mijn herinnering fluistert 'PV of ZV' maar daar ben ik niet zeker van.
Saluti