De botsproef in de brievenbus van mijn postadres is goed doorstaan. Ik zou zeggen 4 sterren in de Midcap.Bij echt serieuze schade aan je Klaverblaadje mag je trouwens even een mailtje naar de donateursadministratie sturen.
Hier idem dito. Maar sinds de postbode plaatsgemaakt heeft voor de "postbezorger" hebben we dat hier wel meer.Hier nog steeds niets gezien
Wacht nog paar dagen en dan maar eens een mailtje naar de donateursadministratie.
Mocht je het Klaverblaadje op 15 januari nog niet ontvangen hebben, stuur dan een mailtje naar donateursadm@alfaclub.nl
Hier ook de kaft gesloopt. En ik heb er zelf nog wel een artikeltje in geschreven.Bij jou ook al? Is de postverwerking zo lomp tegenwoordig of zou de verpakking van mindere kwaliteit zijn? De nummers 113 t/m 139 zijn hier allemaal onbeschadigd binnen gekomen.Hier ook binnen! Helaas heeft de postbode de kaft wel gesloopt!
Ook ff naar de donateursadministratie mailen dan. Ik heb een foto gemaild en van Carola de toezegging gekregen voor een nieuwe (zodra ze de reserve-exemplaren binnen heeft). Prettig geregeld dusHier ook de kaft gesloopt. En ik heb er zelf nog wel een artikeltje in geschreven.Bij jou ook al? Is de postverwerking zo lomp tegenwoordig of zou de verpakking van mindere kwaliteit zijn? De nummers 113 t/m 139 zijn hier allemaal onbeschadigd binnen gekomen.Hier ook binnen! Helaas heeft de postbode de kaft wel gesloopt!
Ditto !Hier ook de kaft gesloopt. En ik heb er zelf nog wel een artikeltje in geschreven.