De waarde van die Panda/Marbella is kwadratisch gestegen.
Wel zijn je zittingen heel gek verkleurd. Weet niet wat je daar op gesmeerd hebt?
Het kwadraat van nul blijft nul...De waarde van die Panda/Marbella is kwadratisch gestegen.
Lancia Y10 vet... dat moet je erop spatelen en dan met de verfbrander erin smelten...Wel zijn je zittingen heel gek verkleurd. Weet niet wat je daar op gesmeerd hebt?
Volgens mij is dit een poets topic en geen over spuit topicEven een oud topic oppoetsen...
Er is natuurlijk geen enkele reden waarom een peekelreeserd er niet netjes bij zou mogen staan...
En ja, versche embleempjes voor op de achterklep zijn onderweg
Klopt... daarom staat ie ook hier... en niet in een overspuit topicVolgens mij is dit een poets topic en geen over spuit topic
Da's nou jammerHeb op het "naturel" leer van de GT van CC erg goede resultaten gehaald met gewoon Dasty en een borsteltje....
Vervolgens wel in een Meguiars verzorgingspapje gezet.
Nee... geen zin in...
Erg mooi geworden hoor, stoelen zijn wel vreemd uit de verf gekomen na het schoonmaken , Oude NL sticker en dealer? sticker had ik zelf laten zitten, vind het altijd jammer als mensen dat soort tijdsoriginele zaken eraf halen maar goed dat is persoonlijk.Even een oud topic oppoetsen...
Er is natuurlijk geen enkele reden waarom een peekelreeserd er niet netjes bij zou mogen staan...En ja, versche embleempjes voor op de achterklep zijn onderweg