Op zijn bank, maar de computer en het programma heb ik zelf gemaakt.
Hij heeft laatst wel geholpen om het weer helemaal top te krijgen!
Standaard 3.0 met een M62 haal je makkelijk 300 pk mee.Een V6 is logischer voor zo'n grote blower, maar die weegt weer meer.
Dan zou ik dat blok verder naar achteren willen zetten, wat een hele verbouwing aan de auto betekent.
Wat natuurlijk wel weer een leuk project zou zijn i.v.m. stuurhuis, schutbord etc.
? passen v6 drijfstangen in een TS dan?Nog simpeler is 164 drijfstangen in de huidige motor en daar de dikke blower op...
? passen v6 drijfstangen in een TS dan?Nog simpeler is 164 drijfstangen in de huidige motor en daar de dikke blower op...
Die heb ik wel voor je denk ik.
Een grote blower op een kleine motor is toch helemaal niet zo'n geslaagd idee? Of komt de efficiency dan niet in gevaar als je daarmee hoge laaddruk gaat drukken?
De M45 is wel aan de limiet nu denk ik, de M62 zou een mooie stap vooruit zijn denk ik dan. M90 is een beetje overkill gok ik.
Maar ik ben benieuwd wat het wordt.
Ah, dat zou wel logischer zijn inderdaad, vond het al raar dat je een hogere compressie wilde Ik heb het zelf nooit opgemeten maar er is mij ooit door een tuner van TS motoren verteld dat die drijfstangen dus een milimeter langer waren dan de originele 75 TS drijfstangen. Even goed uitzoeken dus.Nou, volgens Dré zijn de 164 TS drijfstangen nu juist ietsje korter...