En dat heeft die stad hard nodig!..... Wat een leuke aanwinst voor de stad!.......
Groeten van een niets-om-voetbal-gevende ODW*-er
(*Over De Waal)
En dat heeft die stad hard nodig!..... Wat een leuke aanwinst voor de stad!.......
Hee, woon joe op Thole noe?Al een paar keer gespot bij de vishandel in Tholen, donkerblauwe 105 Berlina, bumperloos
Hee, woon joe op Thole noe?Al een paar keer gespot bij de vishandel in Tholen, donkerblauwe 105 Berlina, bumperloos
Saai 's zondags gok ik...
Grtz,fRank
Pfff....of het hier in midden zeeuws-vlaanderen op sommige plaatsen zoveel minder saai is s,zondags.....
Kom kom Jan, AH is zelfs al af en toe open op zondag in axel... als dat geen vertier is...Pfff....of het hier in midden zeeuws-vlaanderen op sommige plaatsen zoveel minder saai is s,zondags.....
In de praktijk is dat niet te doen, iemand aan een brandend kruis hangen, want dan verbrand je immers je handen. De correcte volgorde is: de heiden aan het van te voren met benzine geïmpregneerde kruis nagelen, om pas, als hij goed hangt, het geheel in de fik te steken.Pfff....of het hier in midden zeeuws-vlaanderen op sommige plaatsen zoveel minder saai is s,zondags.....
Daar kon ik op zondag en eerste kerstdag tenminste m'n auto wassen zonder aan een brandend kruis gehangen te worden
Psssst:In de praktijk is dat niet te doen, iemand aan een brandend kruis hangen, want dan verbrand je immers je handen. De correcte volgorde is: de heiden aan het van te voren met benzine geïmpregneerde kruis nagelen, om pas, als hij goed hangt, het geheel in de fik te steken.Pfff....of het hier in midden zeeuws-vlaanderen op sommige plaatsen zoveel minder saai is s,zondags.....
Daar kon ik op zondag en eerste kerstdag tenminste m'n auto wassen zonder aan een brandend kruis gehangen te worden
Ik geef het je te doen, staand op een keukentrapje met je ovenwanten aan, een onwillige zondagsrustschenner aan een brandend kruis te nagelen!Psssst:In de praktijk is dat niet te doen, iemand aan een brandend kruis hangen, want dan verbrand je immers je handen. De correcte volgorde is: de heiden aan het van te voren met benzine geïmpregneerde kruis nagelen, om pas, als hij goed hangt, het geheel in de fik te steken.
Grtz,fRank