De zuigers zijn er uit, maar 't was een zware bevalling. De laatste 3 zaten écht vast en waren er niet uit te wippen. Heb helaas wel de zuigers moeten opofferen door de waterpomptang er op te zetten en dan voorzichtig de zuiger omz'n as te draaien. Ze kwamen voor de helft naar buiten voordat ze blokkeerden, dus had ik ruimte zat om zo de tang er op te zetten en kwam hij heel langzaam los.
Maar zo te zien heeft iemand anders al eens geprobeerd om 1 van de klauwenm te "reviseren" want er zit toch wat schade ronde de rand van de zuigerbus. Lijkt me dermate groot dat ik deze klauw denk ik niet kan gebruiken, omdat hij dan zal gaan lekken. Of valt dat wel mee? Binnenzijde/wand van de bus is verder wel in orde, dit is echt alleen op de rand.
Hier op de rand zie je de zuigers er nog in zitten, schade is dus niet door mij met waterpomptang toegediend.
Ook het revisiesetje binnen, besteld bij de Heuts. (Limburgse Brezan/Conrad). Had ze laten zoeken op 156 GTA, maar er stond alleen een 156 2.5 of 3.0(?) in het systeem.

Setje dat ik nu heb stond wel onder de naam GTV/Spider V6, maar of dit 12v of 24v is, is niet duidelijk.
Heb eens even alles gepast en de stiften lijken te passen, die zijn breed genoeg. Moet ik straks die stiften met een andere stift o.i.d. vast tikken?
De spanner viel er mooi in, maar klemde niet aan de zijkanten. Maar nu weet ik neit of dat wel/niet moet.

Kan 'm dus een paar millimeter los bewegen als ik 'm er in leg.
