Da's in de buurt van Vught/ 's-Hertogenbosch, toch? Zo ja, een TS op winterbanden met wieldoppen van een 145?Een groen/blauwe 75 op de overgang van A65 naar N65, heb er nog even naast gereden met een VW Caddy van de zaak.
Let op het bijschrift op de achterruit; ''Deze auto rijd 0% elektrisch...'' Dan is 't zeker een diesel...dit 105-keutelding stond laatst in de "klassiek & techniek" uitgebreid beschreven, is volgens mij van een redacteur van dat blad.......
Das een combi die je inderdaad niet dagelijks ziet rijden!
ook gespot door een meneer met een XC90 die gebiologeerd was door de combinatie en een praatje kwam maken.
Niet ik.... De "superlegera" staat op stal en gaat daar ook niet meer in één stuk uit komen.Een half uur terug bij de BP in delft een zilveren Giulietta (die uit de eighties). Da's wel een bekende op dit forum
Ja epoca klopt, deze is van mij. Bracht een bezoekje aan Klassieker beurs in MECC met vriendin.Vanmiddag rond 15;30 een zilverkleurige 75 op de Avenue Ceramique in Maastricht. Mooi kleur! Dacht te zien dat het een 1.8IE (Epoca?) was.
Ah, leuk! Wij kwamen ook net terug van het MECC, maar waren te voet gegaan. (woon 1 straat verder dan de Avenue Ceramique)Ja epoca klopt, deze is van mij. Bracht een bezoekje aan Klassieker beurs in MECC met vriendin.Vanmiddag rond 15;30 een zilverkleurige 75 op de Avenue Ceramique in Maastricht. Mooi kleur! Dacht te zien dat het een 1.8IE (Epoca?) was.
Ah dan ben ik denk ik in je stamcafé geweest gisteravond! De Poshoorn. Na een mooi dagje Mecc en lekker eten nog een afzakker gedaan temidden van de Raad van 11 en een geweldige hoempapa band polonaise door te tent. Gezallig.Ah, leuk! Wij kwamen ook net terug van het MECC, maar waren te voet gegaan. (woon 1 straat verder dan de Avenue Ceramique)Ja epoca klopt, deze is van mij. Bracht een bezoekje aan Klassieker beurs in MECC met vriendin.Vanmiddag rond 15;30 een zilverkleurige 75 op de Avenue Ceramique in Maastricht. Mooi kleur! Dacht te zien dat het een 1.8IE (Epoca?) was.