Hoe weet ik of wij dezelfde brackets hebben? Ik heb er een mal bij, via PK. U2Marc,
Jij hebt toch ook nog brackets liggen die ik ook op mijn racer heb???? Dan kun je gewoon de Brembo klauwen en standaard TS voorschijven gebruiken net als ik heb. Alleen even de wielnaaf een beetje afdraaien en de schijf past er zo overheen. Mooiste en goedkoopste oplossing!
Ik heb een mal voor de oren, waarvoor de lagers er uit moeten..
remmen naar buiten zou ook wel leuk zijn, minder warmte bij de bak, moet je alleen oren op je A.as lassen wat je. je naaflagers kan kosten ..
anders maar eens bij je buurten als je ermee aan het stoeien bent
Ja, die zijn het! Kun je er zo oplassen met behulp van die mal. Als dat de laatste brackets zijn moet je even een sjabloontje maken op papier als je wilt, dan kan ik weer nieuwe laten maken. Zullen we vast vaker nodig hebbenHoe weet ik of wij dezelfde brackets hebben? Ik heb er een mal bij, via PK. U2Marc,
Jij hebt toch ook nog brackets liggen die ik ook op mijn racer heb???? Dan kun je gewoon de Brembo klauwen en standaard TS voorschijven gebruiken net als ik heb. Alleen even de wielnaaf een beetje afdraaien en de schijf past er zo overheen. Mooiste en goedkoopste oplossing!
De Dreeser 2.0bredere A.as gaat bij mij niet lukken zonder verdere carrosserie aanpassingen
zitten nu wel spoorverbreders op van 25mm en 8J wielen , en dat is wel de max in huidige set-up
tis dat er nu al een aangepast/verlastte A.as op zit met 105 remmen , anders had ik hier gelijk een toch nog beetje in de weg liggende as voor kunnen pakken, en deze op gemak klaarmaken
bel je nog wel, om eens wat af te spreken en evt. met de 75 langs te gaan
Anders maak ik wel even een foto van de spullenHeb deze een keer gebouwd met de voor Remklauwen van een 75 met de Remschijven van een GTV 916 (Brembo 09.5058.20) diameter 282mm
Deze schijven zijn ook te krijgen in gegroefde en geboorde uitvoering.
Zal nog even moeten zoeken voor wat foto's