En dan tref je natuurlijk je FB-vriendenNa eerst het plan om naar het mecc te gaan toch gekozen voor de nieuwjaars borrel. Achteraf de juiste beslissing
Hopelijk wordt het weer een mooi alfa jaar voor iedereen!
Ciao Olaf en Nance
Vind dit wel een gemiste kans voor de SCARB. Ook het 33 register is zeer belangrijk en ook dat er weer een vrijwilliger gevonden is die de taak op zich gaat nemen en dit had vind ik wel meegenomen kunnen/moeten worden.En dan tref je natuurlijk je FB-vriendenNa eerst het plan om naar het mecc te gaan toch gekozen voor de nieuwjaars borrel. Achteraf de juiste beslissing
Hopelijk wordt het weer een mooi alfa jaar voor iedereen!
Ciao Olaf en Nance
@Arjan & Jeroen: doordat het "officiële" akkoord koud een paar dagen op de mat ligt, is dit nieuwtje niet meegenomen in de speech van Gerrit. Neemt niet weg dat we al een hoop mensen van de wisseling van de wacht hebben kunnen vertellen
heel herkenbaar en dan heb ik echt bijna iedereen een handje gegeven, maar vervolgens schiet dat praatje maken er wel bij in.zeer geslaagd fijne middag gehad. Had graag met meer mensen een praatje gemaakt maar de middag was te kort
Inderdaad, om alles altijd op tijd in het vat te gieten valt soms niet mee, gelukkig hebben we met elkaar middelen genoeg om het ruchtbaar te makenWat je van tevoren niet weet, kun je ook niet mededelen, Jeroen.
Gelukkig was Lars er we bij, de gta helaas niet:(heel herkenbaar en dan heb ik echt bijna iedereen een handje gegeven, maar vervolgens schiet dat praatje maken er wel bij in.zeer geslaagd fijne middag gehad. Had graag met meer mensen een praatje gemaakt maar de middag was te kort
Was wel weer erg gezellig, toch ook velen wel gesproken. Kleine Lars wel gezien, GTA niet gezien, 2-3,5 van Hylke niet gezien, wel een half uur gezellig met twee andere moeders heel erg vieze natte slootwatergevulde kleertjes onder de handdrogers van het damestoilet gedroogd - blij dat ons meisje niet mee was...