Mooie 75.
Haha laat ik na het bezoekje aan het MECC nu net de 75 2 panden verder van Café Posthoorn voor de deur parkeren om hapje te gaan eten....Ah dan ben ik denk ik in je stamcafé geweest gisteravond! De Poshoorn. Na een mooi dagje Mecc en lekker eten nog een afzakker gedaan temidden van de Raad van 11 en een geweldige hoempapa band polonaise door te tent. Gezallig.Ah, leuk! Wij kwamen ook net terug van het MECC, maar waren te voet gegaan. (woon 1 straat verder dan de Avenue Ceramique)Ja epoca klopt, deze is van mij. Bracht een bezoekje aan Klassieker beurs in MECC met vriendin.
Wat grappig haha. Ik heb daar tot 2 jaar geleden in de straat gewoond en ben toen een blok verder verhuisd (tegenover Crown Plaza Hotel langs de Maas).Haha laat ik na het bezoekje aan het MECC nu net de 75 2 panden verder van Café Posthoorn voor de deur parkeren om hapje te gaan eten....Ah dan ben ik denk ik in je stamcafé geweest gisteravond! De Poshoorn. Na een mooi dagje Mecc en lekker eten nog een afzakker gedaan temidden van de Raad van 11 en een geweldige hoempapa band polonaise door te tent. Gezallig.Ah, leuk! Wij kwamen ook net terug van het MECC, maar waren te voet gegaan. (woon 1 straat verder dan de Avenue Ceramique)
Heb je GTV wél onlangs daar gezien, toen ik bezoekje bracht aan café Jenze waar n zus van me werkt. GTV ziet er tof uit! En je woont daar wel niet slecht (Ruiterij?) daar stond altijd een 156sw nero, nog te zien op Streetview. Woonde zelf vroeger in de Rechtstraat (80 meen ik) vlakbij Italiano Meditteraneo.Wat grappig haha. Ik heb daar tot 2 jaar geleden in de straat gewoond en ben toen een blok verder verhuisd (tegenover Crown Plaza Hotel langs de Maas).Haha laat ik na het bezoekje aan het MECC nu net de 75 2 panden verder van Café Posthoorn voor de deur parkeren om hapje te gaan eten....Ah dan ben ik denk ik in je stamcafé geweest gisteravond! De Poshoorn. Na een mooi dagje Mecc en lekker eten nog een afzakker gedaan temidden van de Raad van 11 en een geweldige hoempapa band polonaise door te tent. Gezallig.
Niemand een Donkergrijze GTV 24v zien staan? Die stond ook zowat om de hoek bij de Poshoorn.
Dat deel van het centrum (Wyck) is trouwens echt een Alfa-wijk, opvallend veel 156/147/GT/166, de buurmannen hebben een Mito en 166 en een handvol (semi)klassiekers.
Dat klopt, ja. Mijn auto staat vaak op de Ruiterij geparkeerd, maar 't is hier altijd een vechten voor een plek. Soms zeer dichtbij, maar de andere keer 4 straten verder.Heb je GTV wél onlangs daar gezien, toen ik bezoekje bracht aan café Jenze waar n zus van me werkt. GTV ziet er tof uit! En je woont daar wel niet slecht (Ruiterij?) daar stond altijd een 156sw nero, nog te zien op Streetview. Woonde zelf vroeger in de Rechtstraat (80 meen ik) vlakbij Italiano Meditteraneo.Wat grappig haha. Ik heb daar tot 2 jaar geleden in de straat gewoond en ben toen een blok verder verhuisd (tegenover Crown Plaza Hotel langs de Maas).Haha laat ik na het bezoekje aan het MECC nu net de 75 2 panden verder van Café Posthoorn voor de deur parkeren om hapje te gaan eten....
Niemand een Donkergrijze GTV 24v zien staan? Die stond ook zowat om de hoek bij de Poshoorn.
Dat deel van het centrum (Wyck) is trouwens echt een Alfa-wijk, opvallend veel 156/147/GT/166, de buurmannen hebben een Mito en 166 en een handvol (semi)klassiekers.
Gek, ik heb er zaterdagavond geen 75 zien staan, was me echt wel opgevallen namelijk. heb wel kennisgemaakt met de nieuwe Prins carnaval van Wyck en de hoempapa band. Erg gezallig. Mijn koets zal je niet opgevallen zijn, was de gezinsbak met 4 ringen. eHaha laat ik na het bezoekje aan het MECC nu net de 75 2 panden verder van Café Posthoorn voor de deur parkeren om hapje te gaan eten....Ah dan ben ik denk ik in je stamcafé geweest gisteravond! De Poshoorn. Na een mooi dagje Mecc en lekker eten nog een afzakker gedaan temidden van de Raad van 11 en een geweldige hoempapa band polonaise door te tent. Gezallig.Ah, leuk! Wij kwamen ook net terug van het MECC, maar waren te voet gegaan. (woon 1 straat verder dan de Avenue Ceramique)
Ah ik parkeerde daar van 18:15 tot 21:15 dus kan ik je niet gezien hebben....Ja Alex klopt, kan zijn alfa's zien vanuit mijn tuin sinds 2007. Maar heb Alex voor het eerst gezien en gesproken bij de november meeting bij Coumans. Verderop woont nog iemand met een alfa reuzevlag tegen garagewand, zag daar wel eens een donkerblauwe giulia '72 en een Porsche 944.
@ pericoloso, bij verlaten deur Poshoorn naar links, en daar heb je een super bakker Royal en daar ongeveer stond de 75. Even denken....parkeerde daar tussen 17:30 en 17:45
Ik zal de groeten doen mocht ik hem tegenkomen. Ik hoor hem vaker dan ik hem zie ( bedoel dus eigenlijk als de juul de straat verlaat )Ah ik parkeerde daar van 18:15 tot 21:15 dus kan ik je niet gezien hebben....Ja Alex klopt, kan zijn alfa's zien vanuit mijn tuin sinds 2007. Maar heb Alex voor het eerst gezien en gesproken bij de november meeting bij Coumans. Verderop woont nog iemand met een alfa reuzevlag tegen garagewand, zag daar wel eens een donkerblauwe giulia '72 en een Porsche 944.
@ pericoloso, bij verlaten deur Poshoorn naar links, en daar heb je een super bakker Royal en daar ongeveer stond de 75. Even denken....parkeerde daar tussen 17:30 en 17:45
Doe Alex de groeten als je hem ziet van Ferry. Ken hem als buurman op een marktje van Noordwijk.
Ik ken overigens ook nog iemand met een witte Giulia uit Wijlre, maar die rijdt niet zo erg meer geloof ik..