Platte lijsten!Facebook spot, bij de Nurburgring
Platte lijsten!Facebook spot, bij de Nurburgring
+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)De kont van een 75 wordt erg dik met platte lijsten, vind ik tenminste.
Zoals met zoveel: het eerste ontwerp is vaak toch erg mooi.
maar als ik het goed zie een hoge motorkap dus niet een hele vroege zo als de mijne of toch een v6 maar weet niet zeker of er ook een v6 is geweest zonder de harmonica in de bumper+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)De kont van een 75 wordt erg dik met platte lijsten, vind ik tenminste.
Zoals met zoveel: het eerste ontwerp is vaak toch erg mooi.
Grtz,fRank
Maar dan wel een stuk richting moeder Aarde met de buik en een set knappe wielen er op, want zo'n raar hoogpotig ding met van die vieze 13" of 14" pannenkoekwieldoppen er onder is ook maar een schraal gezicht.+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)De kont van een 75 wordt erg dik met platte lijsten, vind ik tenminste.
Zoals met zoveel: het eerste ontwerp is vaak toch erg mooi.
Grtz,fRank
tja ieder zijn smaakMaar dan wel een stuk richting moeder Aarde met de buik en een set knappe wielen er op, want zo'n raar hoogpotig ding met van die vieze 13" of 14" pannenkoekwieldoppen er onder is ook maar een schraal gezicht.+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)De kont van een 75 wordt erg dik met platte lijsten, vind ik tenminste.
Zoals met zoveel: het eerste ontwerp is vaak toch erg mooi.
Grtz,fRank
Respect!!tja ieder zijn smaakMaar dan wel een stuk richting moeder Aarde met de buik en een set knappe wielen er op, want zo'n raar hoogpotig ding met van die vieze 13" of 14" pannenkoekwieldoppen er onder is ook maar een schraal gezicht.+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)
Grtz,fRank
ik zeg niets meer aan doen
ze staat nu op imola velgen met winter rubber
maar als ik het goed zie een hoge motorkap dus niet een hele vroege zo als de mijne of toch een v6 maar weet niet zeker of er ook een v6 is geweest zonder de harmonica in de bumper+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)De kont van een 75 wordt erg dik met platte lijsten, vind ik tenminste.
Zoals met zoveel: het eerste ontwerp is vaak toch erg mooi.
Grtz,fRank
ik meende het al maar weet het nu zeker thanksmaar als ik het goed zie een hoge motorkap dus niet een hele vroege zo als de mijne of toch een v6 maar weet niet zeker of er ook een v6 is geweest zonder de harmonica in de bumper+1, de oer 75 met oranje lichten achter en geen plastic om de wielranden (idd een eerste serie carbs dus)
Grtz,fRank
De Europeesche 75 2.5 V6 had dus géén harmonicabumpers, dus wat Frank zegt klopt. Evenals de vroege Turbo, maar die heeft dus een iets andere voorbumper.
is wat vertekend de achter wielen staan op het beton terwijl de rechter voor in het gras staatDie velgen vind ik prima, maar hij staat mij inderdaad wat te hoog op de pootjes
Linkse V6 en de rode Turbo zijn van dezelfde eigenaar, de rode krijgt momenteel een volledige motorrevisie. Zwarte TS is ook erg vet op die Zender velgen.Het gaat hier om ONE mean 75 hoor. trouwens leuke skirtset onder die linker.