Die heerscht nog veel meer.
Die heerscht nog veel meer.
The hamster!Die heerscht nog veel meer.
Wat zal fRank blij zijn dat je niet dat andere nummer hebt gelinktDie heerscht nog veel meer.
Nee... fRank, kom er maar in
Nope heer Y doelt op de opener van the black album, dat zure 'enter sandman', báh!Nee... fRank, kom er maar in
En vanwege 'Nothing else matters" dan maar de link naar:
Meshuggah - 'Nothing' (full album). De re-release welteverstaan, die met 8-snarige gitaren is opgenomen zoals initieel ook de bedoeling was, en niet met lager gestemde 7-snarige exemplaren omdat de 8-snarige prototypes steeds ontstemden. Hoe dan ook: meesterlijk.
Dan kunnen we elkaar hier de hand geven: grootste braaknummer dat ze geproduceerd hebben.Nope heer Y doelt op de opener van the black album, dat zure 'enter sandman', báh!Nee... fRank, kom er maar in
En vanwege 'Nothing else matters" dan maar de link naar:
Meshuggah - 'Nothing' (full album). De re-release welteverstaan, die met 8-snarige gitaren is opgenomen zoals initieel ook de bedoeling was, en niet met lager gestemde 7-snarige exemplaren omdat de 8-snarige prototypes steeds ontstemden. Hoe dan ook: meesterlijk.
Grtz,fRank
Zo ver wil ik niet gaan. Op de latere albums staan wel meer draken van nummers. 'Lulu' al gehoord? Oei.Dan kunnen we elkaar hier de hand geven: grootste braaknummer dat ze geproduceerd hebben.
Doe es wat jijbuizen op Metallica concerten van pakweg 2009 tot nu...Hmmm...kan ik niet zeggen, behalve dat het live repertoire de laatste 12 jaar hetzelfde is.
Dat ze maar oppassen dat ze geen karikatuur van zichzelf gaan worden.
....alhoewel Kirk von D natuurlijk wel hilarisch is.
Eens, maar ik moet er dan den boterham niet mee verdienen...Kom,kom....als jij eens zo oud bent zing je ook niet meer zo zuiver.
Klopt wel natuurlijk.
Ach...(zucht)..... 1988.....
Lulu is ons konijn he! Zie laatste relaas van een affadwaas!Lulu is geen album.
Dat zijn zwarte misprints van wc-deksels. Althans het vinyl.