Is dit de 75 van Rob v/d Scheer?
Deze Bella is gered, ik ga hem weer helemaal wegklaar maken
Deze 75 stond bij rob inderdaad!Is dit de 75 van Rob v/d Scheer?
Deze Bella is gered, ik ga hem weer helemaal wegklaar maken
Succes met het opknappen
Gokje: land van de paella, regio Madrid??
Hans, kom op jongen eet je Pizza op......Ik krijg visioenen van een ruime verwarmde loods, ik blijk opeens een hele rij klassiekers te hebben en in de hoek staat deze Fadisa. Ongerestaureerd, met alle patina. Rijden zal hij nooit meer, maar als je de zijdeuren openzwaait zie je twee gemakkelijke stoelen en sfeervolle verlichting. De CD-speler is weggewerkt, maar de vitrines met Romeo en F12 miniaturen springen meteen in het oog. In de hoek staat een wijnrekje, en op een plank liggen diverse Alfa boeken en enkele klassieker tijdschriften.
Het bordje 'niet storen a.u.b.' ligt klaar om aan de deurknop gehangen te worden.
Al lezende zag ik het beeld voor me, zag eergister een citroen ribbelbus op klassieker MECC die helemaal voldeed aan het hierboven geschetste beeld....mmmjammie mooie droom hoor!Ik krijg visioenen van een ruime verwarmde loods, ik blijk opeens een hele rij klassiekers te hebben en in de hoek staat deze Fadisa. Ongerestaureerd, met alle patina. Rijden zal hij nooit meer, maar als je de zijdeuren openzwaait zie je twee gemakkelijke stoelen en sfeervolle verlichting. De CD-speler is weggewerkt, maar de vitrines met Romeo en F12 miniaturen springen meteen in het oog. In de hoek staat een wijnrekje, en op een plank liggen diverse Alfa boeken en enkele klassieker tijdschriften.
Het bordje 'niet storen a.u.b.' ligt klaar om aan de deurknop gehangen te worden.
Hans, kom op jongen eet je Pizza op......Ik krijg visioenen van een ruime verwarmde loods, ik blijk opeens een hele rij klassiekers te hebben en in de hoek staat deze Fadisa. Ongerestaureerd, met alle patina. Rijden zal hij nooit meer, maar als je de zijdeuren openzwaait zie je twee gemakkelijke stoelen en sfeervolle verlichting. De CD-speler is weggewerkt, maar de vitrines met Romeo en F12 miniaturen springen meteen in het oog. In de hoek staat een wijnrekje, en op een plank liggen diverse Alfa boeken en enkele klassieker tijdschriften.