7x27 is de Italiaanse maat? Dat is wel leuk voor op de voorzijde... als we illegaal bezig zijn, doen we 't ook maar gelijk goed (ook handig i.v.m. de gele mistlampen)Jur ik bestel ze bij Autowaard!
Oud donkerblauw (klein) is de juiste omschrijving.
Voorzijde eventueeel 7x27 italiaans plaatje!
Autowaard besteld ze weer bij Van Drop in Voorschoten!
gr Jan
Inleveren van oude platen moet alleen met gele gaik platen.Tjah vanmiddag gebeld met Autowaard om ze te bestellen, maar ik kreeg ze mooi niet mee. Alleen als je het volgens het kenteken recht erop hebt en met inlevering van de oude platen. Dat wordt dus verder zoeken.. .
Dat dacht ik dus ook. Uitgelegd dat ik ze voor "showgebruik* " wilde gebruiken maar dan kreeg ik ze nog steeds niet mee. En nergens kan ik een plaatje Italiaans formaat voor vóór vinden.. iemand nog tips?Inleveren van oude platen moet alleen met gele gaik platen.Tjah vanmiddag gebeld met Autowaard om ze te bestellen, maar ik kreeg ze mooi niet mee. Alleen als je het volgens het kenteken recht erop hebt en met inlevering van de oude platen. Dat wordt dus verder zoeken.. .
Oud blauw niet, geel kan je idd vergeten in klein formaat.
Die kleine, Italiaans formaat, heb ik al een paar keer besteld bij Alfamotive, geen enkel probleem.En nergens kan ik een plaatje Italiaans formaat voor vóór vinden.. iemand nog tips?
Stond er weer zo'n eigenwijze hark achter de balie die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt!Tjah vanmiddag gebeld met Autowaard om ze te bestellen, maar ik kreeg ze mooi niet mee. Alleen als je het volgens het kenteken recht erop hebt en met inlevering van de oude platen. Dat wordt dus verder zoeken.. .
Juistum, binnenkort maar even onder werktijd in Renault tenue maar die kant op. Werkt ook altijdStond er weer zo'n eigenwijze hark achter de balie die de klok heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt!Tjah vanmiddag gebeld met Autowaard om ze te bestellen, maar ik kreeg ze mooi niet mee. Alleen als je het volgens het kenteken recht erop hebt en met inlevering van de oude platen. Dat wordt dus verder zoeken.. .
Ik krijg ze altijd zo mee blauwe platen vallen niet onder het Giak gebeuren dat geld alleen voor gele platen met blauw vlak en uniek nummer.
Poot stijf houden Jur!
En effe aan Ronald of Paul vragen.
gr Jan
Dank voor de tip !Die kleine, Italiaans formaat, heb ik al een paar keer besteld bij Alfamotive, geen enkel probleem.En nergens kan ik een plaatje Italiaans formaat voor vóór vinden.. iemand nog tips?