Een pijpende oude heer op de A2 in het zuiden van Limbabwe vandaag:
Ik heb niks tegen homo's, maar is het niet verstandiger om een rustig plekje op te zoeken?Een pijpende oude heer op de A2 in het zuiden van Limbabwe vandaag:
Het ging om een andere vorm van pijpen, zoals deze jongedame doet:Ik heb niks tegen homo's, maar is het niet verstandiger om een rustig plekje op te zoeken?Een pijpende oude heer op de A2 in het zuiden van Limbabwe vandaag:
Ik heb niks tegen homo's, maar is het niet verstandiger om een rustig plekje op te zoeken?Een pijpende oude heer op de A2 in het zuiden van Limbabwe vandaag:
Heb je haar nummer niet?, jammer dat ze pijp rookt, maar de rest wat je over haar vertelt spreekt me wel aan...Het ging om een andere vorm van pijpen, zoals deze jongedame doet:Ik heb niks tegen homo's, maar is het niet verstandiger om een rustig plekje op te zoeken?Een pijpende oude heer op de A2 in het zuiden van Limbabwe vandaag:
geweldig dat deze 33 nog bestaat! Heb daar tot 4 jaar geleden in de buurt gewoond en zag deze 33 altijd in de buurt staan, van een oudere vrouw meen ik.Uur of kwart voor 5 vanmiddag,
Een groene 1.7 33 sw op de hoek Prinsengracht/Nieuwe Spiegelstraat Amsteldam
Oja, door een zilvergrijze 159 van de weg geperst op de ring A10 ri. Utrecht/Den Haag, uur of 17.00. Blijkbaar was mijn plek mooier dan de zijne in de file
Wie het wieltje beroerde kon ik niet zien, ik zat het stalen ros de brug op te trappen en moest een verbaasde pizza koerier die mij aan de goede kant van de weg niet verwacht had ontwijken.geweldig dat deze 33 nog bestaat! Heb daar tot 4 jaar geleden in de buurt gewoond en zag deze 33 altijd in de buurt staan, van een oudere vrouw meen ik.Uur of kwart voor 5 vanmiddag,
Een groene 1.7 33 sw op de hoek Prinsengracht/Nieuwe Spiegelstraat Amsteldam
Oja, door een zilvergrijze 159 van de weg geperst op de ring A10 ri. Utrecht/Den Haag, uur of 17.00. Blijkbaar was mijn plek mooier dan de zijne in de file