Sander, jij hebt toch die TD radiateur geplaatst?
Hoe heb jij dat gedaan met de aanzuigbuis van de IC?
flow door de intercooler is origineel ook al niet zo denderend aangezien de lucht van onderen er doorheen komt en dan vervolgens wordt tegengehouden door een motorkap..Aanzuigbuis? Dit is toch gewoon een buis waarmee rijwind door de intercooler geleid word! Lijkt mij stug dat je hier niks van merkt als je deze verwijderd omdat je nu zo goed als geen flow door de intercooler meer hebt, En deze word echt wel warm!
Wouter PB.Ik weet het de mijne heb ik nog steeds niks meer aan gedaan sinds te laatste tegenvaller,maar om iemand anders te motiveren plaats ik deze foto's
Greetzz..
Wouter
Echt n prachtige DIKKE 75! Staat mooi op de wielen, helemaal af!Vandaag heb ik de 75 alweer 5 jaar
Afgelopen woensdag even laten keuren,en zonder enige vorm van commentaar weer goedgekeurd
Daarna maar even de Azevs eronder gezet,en de pas gekochte platte deksels erop gezet,staat toch wel wijs
Misschien niet heel duidelijk te zien,maar toch wel behoorlijk veel aan veranderd in al die tijd
Ja, dat kan... Maar daar ben je nooit zo blij meeBedankt voor het compliment,maar af is ie nog lang niet(kan een auto ooit "af" zijn? )