ik ben geen 25, maar tegen mij ook geen U aub, maar je en jij.Jorrit,alsjeblieft,ik ben 25,dus zeg geen U tegen me
Ik heb een HKS dumpvalve erop,bevalt erg goed.
Ik heb er eentje van Forge en bevalt ook goed
ik ben geen 25, maar tegen mij ook geen U aub, maar je en jij.Jorrit,alsjeblieft,ik ben 25,dus zeg geen U tegen me
Ik heb een HKS dumpvalve erop,bevalt erg goed.
oke, hks hoor ik inderdaad wel vaker, wat voor merk ik heb weet ik niet.Jorrit,alsjeblieft,ik ben 25,dus zeg geen U tegen me
Ik heb een HKS dumpvalve erop,bevalt erg goed.
de carbs voor de compressor heb ik geprobeerd, dat bleek niet te werken in verband met een te kleine carb voor de motor.Nee, je wilt echt niet de carburateurs na de compressor.
Deze carburateurs ombouwen is best een uitdaging, terwijl je met een grote enkele carburateur voor de compressor klaar bent.
Eenvoudig afstelbaar en geen gedoe.
Bij het ombouwen van deze dubbele carburateurs moet je o.a. zorgen dat de druk in elke ruimte in de carburateur gelijk is aan de vuldruk, de benzinedruk is aangepast en je niet je vlotter comprimeert.
Dat men het nu bij de giulietta turbo nu wel zo deden, betekent niet dat het de beste manier is voor jouw ombouw.
We monteren immers ook niet allemaal vier remklauwen voor....
producteigenschap.....Ik had hem gebypassed. Deze blaast dus continu af bij deel last en stationair. Erg irritant de hele tijd dat gesis...
De orginele van de gtv v6 TB van Bosch zou perfect zijn.
dat heb ik hiervoor geprobeerd, maar helaas door verkeerde materiaal keuze pakte dit niet helemaal zo uit als ik wou....No guts, no glory...
Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken!
Ik hoef geen gelijk, maar probeerde je naar de eenvoudigste oplossing te loodsen.
ja oke, dat zou ook kunnen.met de compressor voor de gasklep kun je iig nog steeds bypassen. Heb ik ook op mijn gtv. Gewoon terug blazen tussen luchtfilter en compressor en je heb geen last van die continu sisssssssssssssssssssssss.