Klopt, geen speld tussen te krijgen. 't is een suf excuus, maar ik heb er al een tijd geen tijd voor. Modelletje staat nu in de primer en is eigenlijk klaar voor lak. Goede foto's heb ik ook nog niet echt. Da's jammer, want het detailniveau van de printer is, vind ik, indrukwekkend!
Wat betreft je vragen:
1. Een normale ruit is praktisch (niet helemaal) een enkelgekromd vlak. Ik denk dat ik eerst uit papier een malletje ga maken om die vervolgens in folie uit te snijden. Dan even verlijmen met Kristal Klear zodat de ruit mooi helder blijft.
2. Dit was wellicht handiger geweest ja. Wie weet hak ik ooit mijn CAD-model in stukken. Het hartje los printen wordt echter behoorlijk ingewikkeld. Dit is zó fijn dat los printen zou uitlopen in een defect onderdeel. Als ik 't goed heb zijn er middeltjes op de markt om chroom mee na te bootsen, hier ga ik eens achteraan. Ik ben het met je eens dat de bouw wat handiger had gekund, maar modelleren is écht veel werk en daar was ik destijds wel klaar mee. Volgende keer wordtie beter. Het is niet echt mijn bedoeling geweest om er rijk van te worden trouwens, was meer een project voor mezelf. Neemt niet weg dat ik de interesse erg leuk vind!
3. Komt eraan! Als 't weer wat warmer is slinger ik de airbrush aan en nemen we de kwast ter hand.
Ben zelf erg benieuwd