Jammer dat de tekst alleen in het Italiaans is. Mooie foto's zijn prima, maar ik wil wel lezen waarover het gaat. Misschien eerst naar Amarcord van Fellini kijken.
Gr.
Harry
Een nieuw boek over Alfa Romeo's in de film. 144 pagina's, hardcover. Met veel niet eerder gepubliceerde foto's. Alleen Italiaanse tekst, maar het plaatjes kijken zal op zich al een genot zijn.
Zoals het boek een verzameling foto's uit een lange periode is, zo verwijst de titel Amarcord naar een film van Fellini uit 1973, die zonder echte verhaallijn bestaat uit een reeks herinneringen van de hoofdpersoon.
Ik heb contact gehad met de uitgever over een gezamenlijke inkoop, lees meer daar over in dit topic.
Han, ik heb het je al vaker zien zeggen maar ik wil je er toch even op wijzen dat "Multo Grazie" geen correct italiaans is. Ten eerste zou het dan Molte zijn, i.p.v Multo, en ten tweede zou het dan omgekeerd zijn, dus Grazie Molte. Maar veel gebruikelijker is Grazie Mille
Erug mooi boek Hans, Multo Grazie
Enkele van deze foto's komen terug als wenskaart.
Ik wil ook wel meedoen maar ik begrijp niets van die taal...Groepsbestelling voor braziliaans boek?
Iemand tijd en zin om dit te organiseren?
Thom
Die zelf nu ongeveer permanent bij een klant in het buitenland zit.
Plaatjes kijkenIk wil ook wel meedoen maar ik begrijp niets van die taal...Groepsbestelling voor braziliaans boek?
Iemand tijd en zin om dit te organiseren?
Thom
Die zelf nu ongeveer permanent bij een klant in het buitenland zit.
Ha,ha, jij bent de eerste, die mijn italiaans begrijptHan, ik heb het je al vaker zien zeggen maar ik wil je er toch even op wijzen dat "Multo Grazie" geen correct italiaans is. Ten eerste zou het dan Molte zijn, i.p.v Multo, en ten tweede zou het dan omgekeerd zijn, dus Grazie Molte. Maar veel gebruikelijker is Grazie Mille
Enkele van deze foto's komen terug als wenskaart.Wou ik je gewoon even meegeven
Ha,ha, jij bent de eerste, die mijn italiaans begrijptHan, ik heb het je al vaker zien zeggen maar ik wil je er toch even op wijzen dat "Multo Grazie" geen correct italiaans is. Ten eerste zou het dan Molte zijn, i.p.v Multo, en ten tweede zou het dan omgekeerd zijn, dus Grazie Molte. Maar veel gebruikelijker is Grazie Mille
Enkele van deze foto's komen terug als wenskaart.Wou ik je gewoon even meegeven
![]()
Dat zijn beide zeer interessante boeken voor mensen die de meeste modellen al kennen. Gefeliciteerd met deze aanwinst.nieuwe aanwinst voor in mijn boekenkast zijn:
curiousalfa en alfaromeo 1900 millenove
Dat zijn beide zeer interessante boeken voor mensen die de meeste modellen al kennen. Gefeliciteerd met deze aanwinst.nieuwe aanwinst voor in mijn boekenkast zijn:
curiousalfa en alfaromeo 1900 millenove