Ik wil 'm zo wel hebben. Heel mooi.
Heeft ook al een eigen website: http://4c.alfaromeo.com/
Hoezo niet voor de doorsnee Alfist? Omdat jij hem niet kan betalen is die ineens niet gemaakt voor Alfisten?en wat hebben we er aan GEEN HOL met zo'n 65 duizend euro (bijna anderhalve ton in guldens) niet weg gelegd voor de doorsnee alfist
kom toch met een goed model naast de mito en giulietta
nee alfa top ga zo door
Zo is het. Leuke auto voor snelle jongens in snelle pakken. Beetje de blits uit hangen in een auto van een merk zonder dat je de roemruchte geschiedenis kent. De echte liefhebbers die er 1 aan gaan schaffen daar gelaten natuurlijk. Maar wie van ons kan er 65dzd missen voor de aanschaf van een auto? Aan de andere kant als ie net zo hard afschrijft als de rest vd moderne Alfa's . Is ie over een paar jaar wel bereikbaaren wat hebben we er aan GEEN HOL met zo'n 65 duizend euro (bijna anderhalve ton in guldens) niet weg gelegd voor de doorsnee alfist
kom toch met een goed model naast de mito en giulietta
nee alfa top ga zo door
Wel leuk, die teksten op wie website om de 4e pagina: Chassis with load-bearing and structural function? Dat is toch de definitie van een chassis uberhaupt?
Dat dus, mijn GT was nieuw ook €50k (incl de opties dan, "kaal" (voorzover je daarvan kunt spreken) was-ie €44k geloof ik). Na 8 jaar prima te betalen hoor Ok nou is een GT wel ietsje praktischer dan een 4C, maar daar is de markt voor tweedehands tweezitters is net zo goed kleiner als de markt voor nieuwe tweezitters, denk ik dan maar.Aan de andere kant als ie net zo hard afschrijft als de rest vd moderne Alfa's . Is ie over een paar jaar wel bereikbaar
Precies.Zie weer de voorspelbare reactie langskomen dat je weinig aan de 4C hebt.
De bedoeling van dit nieuwe uithangbord na de 8C is merk Alfa Romeo weer beetje op de kaart zetten.
In Amerika wordt vanaf nul begonnen en moet de 4C voor belangstellenden in de showroom zorgen die minder de 4C gaan kopen maar wel andere modellen die nu moeten gaan komen.
Volgens de berichten zal eerst Amerika voor Alfa Romeo op de kaart worden gezet waarna Europa zal volgen als hopelijk de crisis voorbij is.
We zullen de ontwikkelingen in de gaten houden.
Gelukkig vonden we de 916 GTV ook niks toen die uit kwamPrecies.Zie weer de voorspelbare reactie langskomen dat je weinig aan de 4C hebt.
De bedoeling van dit nieuwe uithangbord na de 8C is merk Alfa Romeo weer beetje op de kaart zetten.
In Amerika wordt vanaf nul begonnen en moet de 4C voor belangstellenden in de showroom zorgen die minder de 4C gaan kopen maar wel andere modellen die nu moeten gaan komen.
Volgens de berichten zal eerst Amerika voor Alfa Romeo op de kaart worden gezet waarna Europa zal volgen als hopelijk de crisis voorbij is.
We zullen de ontwikkelingen in de gaten houden.
Wordt ook wel eens marketing genoemd.
Vinden we het ook zo vervelend dat in de jaren 90 de SZ er was?
Kom maar op met die 4c, ik sta klaar voor een leuk ingereden exemplaar over een paar jaartjes
Precies.Zie weer de voorspelbare reactie langskomen dat je weinig aan de 4C hebt.
De bedoeling van dit nieuwe uithangbord na de 8C is merk Alfa Romeo weer beetje op de kaart zetten.
In Amerika wordt vanaf nul begonnen en moet de 4C voor belangstellenden in de showroom zorgen die minder de 4C gaan kopen maar wel andere modellen die nu moeten gaan komen.
Volgens de berichten zal eerst Amerika voor Alfa Romeo op de kaart worden gezet waarna Europa zal volgen als hopelijk de crisis voorbij is.
We zullen de ontwikkelingen in de gaten houden.
Wordt ook wel eens marketing genoemd.Nee maar de SZ/RZ kwam voor Alfa wel in een andere tijd dan nu. Ik zou mijn pijlen richten op een model wat de verkoop cijfers weer kan doen stijgen. Denk dat er veel voormalig 166 en 159 rijders zijn afgahaakt. Omdat Alfa al een paar jaar niets te bieden heeft in dit segment. Dan kan er wel een lekker smoelend en technisch geavanceerd sportmodel in de showroom staan. Maar als ik in de markt voor een sportieve berlina of sportswagon zou zijn kom ik echt niet met een Mito of Giulietta laat staan een 4C de deur uit.
Vinden we het ook zo vervelend dat in de jaren 90 de SZ er was?
Kom maar op met die 4c, ik sta klaar voor een leuk ingereden exemplaar over een paar jaartjes
just ja marketing is ok als je ook wat te bieden hebt in de jaren 90 stond er nog wat om uit te kiezen nu alleen twee modellen in diverse varianten als dat de amerikanen over moet halen om alfa te kopen suc6Precies.Zie weer de voorspelbare reactie langskomen dat je weinig aan de 4C hebt.
De bedoeling van dit nieuwe uithangbord na de 8C is merk Alfa Romeo weer beetje op de kaart zetten.
In Amerika wordt vanaf nul begonnen en moet de 4C voor belangstellenden in de showroom zorgen die minder de 4C gaan kopen maar wel andere modellen die nu moeten gaan komen.
Volgens de berichten zal eerst Amerika voor Alfa Romeo op de kaart worden gezet waarna Europa zal volgen als hopelijk de crisis voorbij is.
We zullen de ontwikkelingen in de gaten houden.
Wordt ook wel eens marketing genoemd.Nee maar de SZ/RZ kwam voor Alfa wel in een andere tijd dan nu. Ik zou mijn pijlen richten op een model wat de verkoop cijfers weer kan doen stijgen. Denk dat er veel voormalig 166 en 159 rijders zijn afgahaakt. Omdat Alfa al een paar jaar niets te bieden heeft in dit segment. Dan kan er wel een lekker smoelend en technisch geavanceerd sportmodel in de showroom staan. Maar als ik in de markt voor een sportieve berlina of sportswagon zou zijn kom ik echt niet met een Mito of Giulietta laat staan een 4C de deur uit.
Vinden we het ook zo vervelend dat in de jaren 90 de SZ er was?
Kom maar op met die 4c, ik sta klaar voor een leuk ingereden exemplaar over een paar jaartjes
Wat jij bedoeld is reclame maken.just ja marketing is ok als je ook wat te bieden hebt in de jaren 90 stond er nog wat om uit te kiezen nu alleen twee modellen in diverse varianten als dat de amerikanen over moet halen om alfa te kopen suc6Precies.
Wordt ook wel eens marketing genoemd.Nee maar de SZ/RZ kwam voor Alfa wel in een andere tijd dan nu. Ik zou mijn pijlen richten op een model wat de verkoop cijfers weer kan doen stijgen. Denk dat er veel voormalig 166 en 159 rijders zijn afgahaakt. Omdat Alfa al een paar jaar niets te bieden heeft in dit segment. Dan kan er wel een lekker smoelend en technisch geavanceerd sportmodel in de showroom staan. Maar als ik in de markt voor een sportieve berlina of sportswagon zou zijn kom ik echt niet met een Mito of Giulietta laat staan een 4C de deur uit.
Vinden we het ook zo vervelend dat in de jaren 90 de SZ er was?
Kom maar op met die 4c, ik sta klaar voor een leuk ingereden exemplaar over een paar jaartjes