In Amerika lijkt de economie zich alweer volop te herstellen, Europa blijft daarin achter.
Daarnaast zitten de autoverkopen in Europa in een mega-dip, daar wil je niet in concurreren met minimale marges.
Het net gekochte Chrysler brengt op dit moment het meestel geld binnen in de Fiat Groep, wat vrijwel volledig ten goede komt aan de verkopen in de USA. Vergeet niet dat Alfa hier een middelmatig merk is, gelijk aan Peugeot en misschien Volkswagen. Terwijl het eerder Audi/BMW prijzen hanteert.Ik heb geen verstand van marketing laat dat voorop staan. Maar zou Alfa er niet verstandiger aan doen om zichzelf eerst weer op de kaart in Europa te zetten? Of hebben ze echt hele grote verwachtingen vd verkopen in de USA?
ik ben geen marketeer maar wat ze alfa en ook lancia de laatste jaren laten zien slaat nergens opWat jij bedoeld is reclame maken.just ja marketing is ok als je ook wat te bieden hebt in de jaren 90 stond er nog wat om uit te kiezen nu alleen twee modellen in diverse varianten als dat de amerikanen over moet halen om alfa te kopen suc6
Alfa volgt marketing volgens het boekje. De 4C is bedoeld voor branding en is daar extreem succesvol in, de grote Amerikaanse auto media besteden er meerdere keren per maand aandacht aan in de afgelopen anderhalf jaar. En zelfs de grote niet auto media hebben dat gedaan.
Even voor de goede orde, de 4C is niet voor Europa gemaakt, maar om Alfa in de US op de kaart te zetten. Die Amerikanen wachten met smart op de 4C en wanneer die de eerste eigenaren bevalt, nemen ze alles wat daarna komt (een 159 opvolger?) veel makkelijker af. Als ze meteen met een 159 opvolger daar aan komen zetten, is er geen haan die er naar kraait.
Overigens is de 4C al stap 2, stap 1 was de 8C. Stap 3 zal een sedan zijn.
En als je hieraan twijfelt, raad ik je aan elke (basis)boek over marketing te lezen.
Ik denk dat deze nu heel toepasselijk is:ik ben geen marketeer maar wat ze alfa en ook lancia de laatste jaren laten zien slaat nergens opWat jij bedoeld is reclame maken....hoop tekst verwijderd ter verbetering van de leesbaarheid...
Alfa volgt marketing volgens het boekje. De 4C is bedoeld voor branding en is daar extreem succesvol in, de grote Amerikaanse auto media besteden er meerdere keren per maand aandacht aan in de afgelopen anderhalf jaar. En zelfs de grote niet auto media hebben dat gedaan.
Even voor de goede orde, de 4C is niet voor Europa gemaakt, maar om Alfa in de US op de kaart te zetten. Die Amerikanen wachten met smart op de 4C en wanneer die de eerste eigenaren bevalt, nemen ze alles wat daarna komt (een 159 opvolger?) veel makkelijker af. Als ze meteen met een 159 opvolger daar aan komen zetten, is er geen haan die er naar kraait.
Overigens is de 4C al stap 2, stap 1 was de 8C. Stap 3 zal een sedan zijn.
En als je hieraan twijfelt, raad ik je aan elke (basis)boek over marketing te lezen.
de 4c is een mooie auto en alfa waardig laat ik dat wel zeggen
maar als de nieuwe giulia straks komt is de mito oud en hebben we nog maar twee modellen en ga zo maar door het zet geen zoden aan de dijk
I'm in!!!!!!