Godver ben ik een keer carnavallen... valt er wat interessants te spotten in mijn eigen dorp!!
vandaag in heerhugowaard. Het rallystel Eric en Peter.
ook deBlock gezien maar die was net even te snel weg.
Verder nog wat juultjes.
Godver ben ik een keer carnavallen... valt er wat interessants te spotten in mijn eigen dorp!!
vandaag in heerhugowaard. Het rallystel Eric en Peter.
ook deBlock gezien maar die was net even te snel weg.
Verder nog wat juultjes.
Neee Wouter ... dit is wat "car"naval met je doetYep, dat is wat carnaval met je doet.
Denk dat je Ruinerwold bedoeld schuin tegenover over een autobedrijf vroeger een alfa romeo dealer.Ca 10 min later in Ruinen deze Giulia gezien, ff gestopt en foto gemaakt.
jonker, ooit naar ee witte 75 wezen kijken daarDenk dat je Ruinerwold bedoeld schuin tegenover over een autobedrijf vroeger een alfa romeo dealer.Ca 10 min later in Ruinen deze Giulia gezien, ff gestopt en foto gemaakt.
die heb ik vorige week ook gezien in Amsterdam hij reed naast mijn 33 bij het surinameplein richting de A10. ik was toen verbaasd dat ie er nog was omdat ik hem ruim 5 jaar geleden ook zag in amsterdam-oost op de riouwstraat in ongeveer dezelfde staat (krokant met scheuren in de lak waar groen uit komt) heb er nog ergens een foto van van toen.Afgelopen donderdag op de Prins Hendrikkade in Amsterdam een krokante zilveren bert met pino verde kofferbakklep in de ijzel.