Afvlakken remschijven, het is belangrijk om het binnenkant van de schijf als referentievlak te nemen.
![Afbeelding](http://users.skynet.be/mercedes-benz/AR/disques_1.jpg)
controleren op speling
![Afbeelding](http://users.skynet.be/mercedes-benz/AR/disques_3.jpg)
vlakdraaien, ...
![Afbeelding](http://users.skynet.be/mercedes-benz/AR/disques_2.jpg)
Ontvetten van de lagers:
![Afbeelding](http://users.skynet.be/mercedes-benz/AR/roulement_arriere.jpg)
Zo, de andere foto's heb ik nog niet, maar update beloofd....
als je de schokbrekers op komt halen neem dan de schijven mee om even op te frissen op de draaibank![]()
owkee.... ik heb van middag ook een achteras met schijven gevonden
heb net alles gedemonteerd en het ziet er best redelijk uit allemaal
alles draait goed... het is een kwestie van alles schoon maken en ontdoen van een
beetje roest....wil wel de remschijven vervangen en de remklauwen reviseren
maar dit is wel leuk om te zien...
zie ook mijn vraag
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=5894
cker ook ik blijf het volgen![]()
groeten
Robert.
Rees Cees
De enige motivatie de ik tot dusver heb gehoord is dat bij hoge temperaturen trommels kunnen gaan happen.Zeker wel een cool project hoor, 'nice engineering' maar in hoeverre zijn schijven achter een verbetering bij een 33? Alle gewicht van de auto ligt voorin, en dat wordt alleen maar meer met remmen. Met alleen een aanpassing vóór heb je toch al maximaal resultaat?