het is nog geen september....Helm opzetten voor als Grosjean niet geschorst is
ik kom er net achter dat ik sport1 op dat upc kastje heb , dus kan de F1 gewoon kijken haha
het is nog geen september....Helm opzetten voor als Grosjean niet geschorst is
Het is februari. Dat is Sport1-actiemaand bij UPC. Daar ga je in maart dus niet veel aan hebben
ik kom er net achter dat ik sport1 op dat upc kastje heb , dus kan de F1 gewoon kijken haha
zo veel verstand heb ik dus van die zooi haha...Het is februari. Dat is Sport1-actiemaand bij UPC. Daar ga je in maart dus niet veel aan hebben
Helaas Wim, die reclame is van RADIO Veronica....Wordt het nou bij Veronica uitgezonden??
of had ik de tv reclame die ik in een vlucht opving te leuk begrepen.
bij mij doet 47 het niet op het upc kastje, heb je daar ook nog verschillende in?Is dit misschien interessant?
Lijst van F1 uitzenders
Hieruit blijkt dat ik toch zonder decoder de F1 kan bekijken op de Duitse RTL via UPC zender 47.
Of toch niet?
Wij hebben de uitgebreide zenderkeuze (meer dan 100 kanalen).bij mij doet 47 het niet op het upc kastje, heb je daar ook nog verschillende in?Is dit misschien interessant?
Lijst van F1 uitzenders
Hieruit blijkt dat ik toch zonder decoder de F1 kan bekijken op de Duitse RTL via UPC zender 47.
Of toch niet?
Nikki Lauda...Ondanks dat ik hier ook de duitse rtl ontvang. Al is het maar om dat (in mijn oRen) irritante taaltje niet aan hoef te horen....
Nikki Lauda...uot;]
Ondanks dat ik hier ook de duitse rtl ontvang. Al is het maar om dat (in mijn oRen) irritante taaltje niet aan hoef te horen....
Pff, bij Belgacom kan je 3 zenders opnemenIk zit met 'n dilemma ; Ik kan maar 2 zenders tegelijk opnemen met de Digicorder van telenet die ik in Belgie heb
Moet ik een keuze maken tussen BBC, RtbF, Rtl D, Tf1 en Vt4 en ik denk dat ik nog € 5 toeslag voor de Franse Optiezenders ga betalen zodat ik op Eurosport Fr de vrije trainingen Live kan bekijken
beetje stoken ...