Hou ik in gedachten, afgelopen zaterdag stond echter ook de Sint te trappelen, dus moest snel terug.
(kunnen meteen de injectoren mee terug naar België )
Ik zal Bartoli eens sturen, wil ze wel rap tot Balen brengen da's in de buurt18 december kom ik vanuit Balen in Bilthoven, wellicht een mogelijkheid?Als iemand van hier in de buurt ze dichter bij Bart kan brengen wil ik ze nog wel tot daar brengeniemand die binnenkort nog vanuit de richting Kleine-Brogel/Valkenswaard richting het noord/oosten gaat omgeving Zwolle? Richting Soesterberg mag ook en alles wat er tussen zit.
Gaat om een set 16" Borbet velgen van Alfissimo.
mvg
Bart
Hey Hylke, is je aanbod nog geldig?Hou ik in gedachten, afgelopen zaterdag stond echter ook de Sint te trappelen, dus moest snel terug.
(kunnen meteen de injectoren mee terug naar België )
Om het misschien makkelijker te maken: A.s. zondag 3 maart meenemen vanuit Sappemeer naar het startpunt van de Noordelijke Vossenjacht (in Oosterwolde) is ook goed. Er is al iemand die ze van daaruit kan meenemen richting Amstelveen!Is hier iemand die 4 velgen zonder banden mee kan nemen vanuit Sappemeer (Groningen) naar Amstelveen?
De bestemming hoeft niet precies in Amstelveen te zijn. Ergens in de regio Amsterdam - Utrecht is prima.
Edit: Met wellicht op de terugweg een tussenstop op station Amersfoort.Komende Dinsdag moet ik waarschijnlijk ivm familie gedoe naar Dedemsvaart.
Wat kan ik voor wie mee terug nemen naar Dordrecht, of, als het op maandagavond in Dordt wordt gebracht, meenemen naar Dedensvaarrt, Rouveen Balkbrug of zoiets.