Als we Pieter & Wim(Gtvke) o.a. hulp kunnen bieden met hand & span diensten of onderdelen opsporen/uitlenen of tijdelijk stalling . Je zegt het maar .
De dag gaat zo goed als zeker door, maar om het exclusief Italiaans te houden moeten we met voldoende zijn .
Een 10-tal Abarth klanten verwacht ik wel + de Timmermanskes(Gtv6 + Delta), Sam G.(Giulia), Jan B.(Giulia AH & Ferrari 408 proto !), Philippe Devos (156 Paduwa), B-Lee ?(Gtv6?) .
Ronny(Gta156), Wesley(155), Nick(75) en Hylke(33) hebben hier ook al te kennen gegeven present te willen zijn .
Uiteraard zijn Jef, Franky & ik op post met de Abarth de 156 2.5V6 en mogelijk nog 'n trackday 156 . (Met co-zitjes voor codrives)
Nu een paar non-Italiaanse exoten kunnen we altijd verdragen zolang ze maar niet met teveel Stockcar raggers afkomen
Animo & respons geeft ons een beter inzicht . Ik overweeg evt. ook een box in te richten met een koeltoog & bier enkel voor 's avonds, mogelijk is er ook een (race) onderdelen marktje te voorzien ?
Laat zoveel mogelijk jullie mening hier de vrije loop .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .