Zat net te zappen, zag ik ineens een witte oud model 75 in een reclame van Bosch schuurmachines enzo!
Komt best wel lang in beeld ook!
Ja leuk hoor...kreeg ik elke ochtend op werk te horen dat ik gisteren weer op tv wasWas ooit toch ook eens een 75 in een filmpje van VVN te zien.......die van Ochtendhumeurtje, Asotje enz enz die vond ik wel leuk
jaJe had toch ook die Essent reclame waar je ventjes een rode 75 met Ronals zag staan
BMW betaalde meer om de schijn op te kunnen houden dat een BMW sneller was als de Alfa. Weet je ook dat ze om die ene Alfa total loss te rijden 9 Beamers en 15 peugies hebben (op)gebruiktIn Ronin rijden ze een blauwe 75 1.8 ie tegen de muur aan(in een Parijse tunnel) met de peugeot tijdens de achtervolging op de BMW.
Ja ik heb die reclame afgelopen week ook gezien, das wel een leuke manier om ff wat te schuren heZat net te zappen, zag ik ineens een witte oud model 75 in een reclame van Bosch schuurmachines enzo!
Komt best wel lang in beeld ook!
Daarin rijden 2 75's: Ze hebben verschillende kentekens! Hadden ze net zo goed als slippende auto een blauwe Saab kunnen nemen, aangezien het toch een compleet andere auto is als die, die richting die brommer reed.Er is ook nog de bekende spot van Sire met 'assootje etc' waarin een rode 75 rijdt.
Ook eens proberen te krijgen.